0.4

3 1 0
                                    

Hellooooo

Uzun bir aradan sonra yine beraberizzz

Ara tatil boyunca bölüm göndermeye çalışacağım. Eğer gönderemezsem tatilden sonra illaki yeni bölüm gönderirim

Bu arada yazım hatası olursa şimdiden kusuruma bakmayınnn

Her neyseeeeee iyi okumalarr♡

Oy vermeyi unutmayınnnn☆☆☆

-----------

"Sana ilaçlarım nerde dedim?! İlaçlarımı getirin banaaaa!"

"Tamam sakin ol getireceğim ilaçlarını, derin derin nefes al ver."

Koluma batırılan iğnenin verdiği hissiyatla yuzümü buruşturdum. Gördüğüm yerler bulanıklasmaya başlamıştı. Gözlerimi kapattım.

"İlaçlarım..." yutkunarak konuşmaya devam ettim.

"İlaçlarımı geti-"

En son gordüğüm şey Emir in beni kucağına aldığıydı.

-------

Sesleri duyabiliyordum. Ama kimin konuştuğunu algılamak icin dikkatli dinlemem gerekiyordu.

"Testin sonucları çıktı mı?" Bu konuşan Emir olmalıydı.

"Evet çıktı. Hastamız uzun zamandır madde bağımlısıymış. Az önceki yaşanan durum uzun bir süre vicuduna madde alamadığı için geçirdiği bir krizdi.Bu krizlerin devam etmemesi için az miktarda madde alması gerekiyor."

Emir in nefes verdiğini hissettim. Birisi ellerimi okşuyordu ama kim olduğunu bilmiyordum.

Gözlerimi açmaya çalıştım. Kirpiklerim gözyaşlarım yüzünden birbirine yapışmıştı. Sonunda gözlerimi açınca gördüğüm ilk kişi ellerimi okşayan Emir di.

"Doktor hanım Aden uyandı." Diyerek beni izlemeye devam etti.

"Beni çok korkuttun Aden. Sen sinirden üzerime atlıyınca napacağımı bilemedim. Sana zarar gelmesin diye çabalarken sen yere düş-"

"T-tamam." Boğazımın acısıyla gözlerimi kapattım. Yutkunduktan sonra gözlerimi açarak konuşmaya devam ettim.

"S-su var mı?"

Dediğim şeyi duyunca Emir hemen ayaklanıp masanın üstündeki sürahiye bir bardak su doldurup yanıma geldi. Yatakta oturur pozisyona geldim. Emir bardağı bana verip yatağın boş bir kismına oturdu. Suyu içmeye başlayacaktım ki aniden başımın sızlamasıyla bardak elimden kaymıştı. Emir bardağı yere düsmeden elimden alınca bana yavaşça su içirdi. Bardağın ici bosalınca yatağın yanındaki sehpaya bıraktı.

"Senden çok özür dilerim Emir. Onca işin gücün arasında birde benimle uğraşıyorsun. Ama merak etme bu iyiliklerin karşılıksız kalmayacak."

"Birincisi özür dilemen için bir sebep yok. İkincisi benim işim bundan sonra seninle ilgilenmek. Üçüncüsü tabii kide ksrşılıksız kalmayacak."

Benim işim seninle ilgilenmek mi ? Bu yaşıma kadar ilk defa birisi benim hakkımda iyi bir sey söylemişti.

Gözlerimin dolduğunu hissettim. Elimle akan göz yaşlarımı sildim. Ardından Emir e baktım.

Beni izliyordu. Yavaşça kollarını açtı. Ne yani ona sarılmami mı istiyordu?

"E hadi ne bekliyorsun? Bak bu fırsatı kaçırırsın ama."

Yüzümdeki tebessümle Emir in boynuna kollarımi sardım. Alnımı omzuna yaslayarak sesli bir şekilde ağlamaya basladım.

Emir elleriyle belimi sıvazlamaya başladı.

"Ben gerçekten kendi rızamla uyuşturucu kullanmamıştım ki ben öyle birisi değili-"

"Bana başından geçen her şeyi anlatır
mısın?"

Yutkundum. Yavasça başımı kaldırdım. Onunla göz teması kurunca konuşmaya başladım.

"Annem...eskiden dansla ilgileniyormuş. Babamla da bir barda dansa ederken tanışmış. Babam sarhoşmuş annemi gorünce hemen etkilenmiş. Annemle beraber sohbet edip birbirlerine numaralarinı vermişler. Çok kısa bir süre sonra sevgili olup evlenmişler. Annem babamın asıl yuzünü bilmiyormuş. Ancak evlendikten sonra babamın nasıl birisi olduğunu öğrenmiş. Babam ben 2 yaşındayken uyuşturucu kullanmaya başlamış. Bir gece uyuşturucunun etkisindeyken annemle kavga etmişler..."

Sustum. Gözlerimi kaçırdım. Derin nefes alıp cesaretimi topladiktan sonra gözlerine bakıp tekrardan konusmaya devam ettim.

"Babam o gece annem öldürmüş. Babam da o günün siniriyle ben uyurken ağızıma bir sürü uyuşturucu vermiş. Bunu gören tek bir kişi varmış. O kişi de babamın her gece yattığı kadınlardan bir tanesinin çocuğu olan Rüzgar mış. Rüzgar o zamanlar 7-8 yaşlarındaymış. Babam odadan çıkınca yanıma gelip ağızımdaki uyuşturucuları tek tek çıkartmış. Rüzgar ın annesi bize eskisinden daha az gelmeye başlayınca babam çareyi bende bulmuş."

Sertçe yutkundu.

"Babamın karşısında ilk dans ettiğim gün 9 yaşındaydım. O zamanlar daha ilk okulda 3.sınıfa gidiyordum. Ve o gün benim doğum günümdü. Her neyse işte böyle. Sorun varsa cevaplayabilirim."

"Peki nasıl öğretmen oldun?"

"Babam yaz aylarında eve gelmezdi. Yattığı kadınların evinde kalırdı Bende babamın gittiği her yaz ders çalışırdım. Açık lisede sınavlara girerek kendime plan oluşturdum. Kendimi hazır hissedince internet üzerinden sınava başvuru yaptım. Ve ne hikmetse puanım Fen bilimleri öğretmenliğine yetiyordu. Ama atanma konusunu basaramadım. Atanamamıs öğretmenim yani."

'Anladım' anlamında başını aşağıya yukarıya salladı.

"Peki Rüzgar nerede?"

"En son babam dışarıya çıkınca bizim eve gelmişti. O zamandan beri görmedim."

"Numarasını biliyor musun?" Derken cebinden telefonunu çıkartıyordu.

"Evet biliyorum. 0543*******."

Numarayı arayıp telefonu bana uzattı. Çaldı. Çaldı. Çaldı. Yine çaldı. Ama açan olmadı. Telefonu ümitsizce Emir e geri uzattım. Telefonu alip tekrardan cebine koydu. Başımı kucağımdaki ellerime doğru eğdim.

Neredeydi bu Rüzgar? Başına bir iş mi geldi acab-

Diye düşünürken odanın kapısı sert biçimde açıldı.

------

R-E-K-L-A-MMM

Bolüm nasıldıııı

Bence güzel bir bölümdü...

Bir sonraki bolümde görüsmek dileği ile hoşçakalınnnnn

Şu yıldıza bir basıver beee o kadar emek ediyorummm ☆☆☆


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateşle DansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin