Belki son bolum bilmiyorum yeni bi hikaye yazmaya baslicam hic bi sekilde okunmuyor cunku
Akşam olur ve jennie gelir.
Lisa kapıyı açar bı uzun süre jennieyi süzer çünkü o çok güzel olmuştu bi süre süzdükten sonra eli ile koltuğu gösterir oturması için.L:Hoş geldin Ruby
J:Hoş buldum Lili
L:Ne içersin
J:Su
L:Off hadi ya jennie şarap marap içersin dimi
J:Tamam hadi seni kirmicam getirLisa bi heyacan ile şarapları bardağa katar ve jennieye verir.film izleyecekleri için Lisa biraz daha yiyecek vb getirir ve Lisa herşey tam olduktan sonra jennienin yanına oturur.
L:Ee ne izliyoruz
J:365 gün olabilir
L:Peki sen bilirsin ama bitiricez bak
J:TamamJenlisa 365 gün izlerken malum sahnede öpüşme gibi şeyler vardı lisada bi sıkıntı yoktur ama jennie yanıyordur.
J:Lisa bir tane battaniye var mı
L:Hemen şurda alJennie battaniyeyi alır ve diz kapağı ve göbek deliği aralığına örter.
Lisanın ona bakmadığından emin olup elini amina uzatır ve okşamaya başlar.
bı yandan kıvranıyor bi yandan çaktırmadan yapmaya çalışıyordj çünkü hemen yanında lisa vardı.Lisa anlatımından
O neden rahat durmuyor ki dediğim anda kafamı ona çevirdim resmen gözlerini kapatmış amini okşuyoru demekki zor durumdaydı ve kendini beceriyordu minik eliyle.
L:Jennie
J:E.efendjm
L:Yardım ister misin belli ediyorsun aminin yandığını
J:İyi olur yardım etmen yardım et bana lisaLisa jennienin lafını duyduktan sonra kucağına alır ve onu odaya götürür bı yandan öpüşürken bi yandan lisa onu odaya taşıyordu.
Lisa jennieyi odadaki yatağa nazikçe bırakıp jennienin kıyafetlerini soymaya başladı,jennienin kıyafetlerinj soyduktan sonra kendi kıyafetlerinide soymustu.L:Utanıyor musun yoksa
J:Fazlasıyla
L:HahaLisa jennienin ellerini yukardan bağlayıp assagida içtikleri şarap şişesini alıp getirmişti bütün şarapı jennienin amina dökmüştü.
Jennie şarap soğuk olduğu için çok minik bir mırıltı bırakmıştı.Lisa jennienin amina döktüğü şarapı hunharca emiyordu sanki hiç am görmemiş gibi emiyordu jennie bı yandan kıvranıyordu bi yandanda belini kaldırmaya çalışıyordu.
L:JENNİE RAHAT DUR
J:Canım yanıyor ama
L:Eğer yanmaz ise zevk almazsın jennieLisa jennienin amini bırakıp çenesinden tutar ve kendine çeker ve minik bir öpücük kondudur.
Ardından anlindan ayak ucuna kadar opmedik yer bırakmaz.Lisa jennienin ayaklarına bal döker ve yalar,jennie bir yandan gülüyor bı yandan zevk alıyordu,Lisa ballar bittikten sonra jennienin amina 4 parmağını soktuktan sonra tükürür ve hızlı bir şekilde gel git yapıyordu.
Jennienin inlemeleri çok şiddetlesiyordu jennienin acı çekmesi lisanin hoşuna gidiyordu.lisa dildo getirip ilk önce jennienin amina gezdirip sonra amıma sokar ve çıkan sesler bütün odayı dolduruyordu jennienin inleme sesleri lisanın jennienin poposuna vurması bütün odayı dolduruyordu.
J:Sıra ben istiyorum lisah bırakmm
Lisa sesten duymuyordu çünkü kendisi inliyordu inlemesi bittikten sonra jennienin amini yalıyordu dikini daire hareketleri yaparak jennieyi kudurtuyordu.
J:LİSA DUR SIRA BENDE DİYORUM
L:Tamam durdumLisa jennienin ellerini çözer ve jennie üste geçer.
J:Ne istersin bakalım
L:Ne istersen sahibem
J:Evinde elektronik bir alet var mı bakalım şok gibi mesalaLisa ses çıkınca elektrik vuran bı makina getirip boğazına bağlar hiç konuşamaz.
J:Kucagıma çık lili
Lisa kafa sallar ve jennienin kucagina oturur jennie lisanın belini yalamaya başlar onun bel fetişi vardı.resmen yarın yokmuş gibi yalıyordu lisanın belini Lisa bı an boşluğuna gelip bağırmıştı ve elektrik vermişti alet jennie buna gülüp lisanin boynundakini çıkarıp onu yere yatırmış ve üstüne oturmuştu.
Lisa dili ile hareketler yapar iken jennie götü lisanın yüzündeyken lisanın amini yalıyordu.en son ikiside yatağa çıkıp son kez öpüşüp nefes nefese kalmışlardı.
L:Rubyy
J:Efendim bebeğim
L:Yoruldum
J:Bende lili bendeJenlisa o an uyumuştu çünkü yorulmuşlardı
Ay bende yoruldum yarın ingilizce speking sınavı var ona çalışayım devam ederim belkiss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look at me||Jenlisa Smut
FanficJ:Sadece ağzımı açtım Lisa L:Fazla sexy olmasaydı o zaman Jennie