~Bill~
★Hideg éjjel van... Ez egy jó hosszú koncert volt a srácokkal de most ideje kikapcsolódni. Én és Tom elmentünk egy szórakozó helyre és eléggé jó éreztük magunkat... Legalábbis Tom. Táncolt, ivott és ha volt rá esélye flörtölt is egy pár lánnyal, én meg csak ültem a pultnál és néztem ki a fejemből. Nem volt kedvem nagyon semmihez és már a második vodkát kértem.. néztem ahogy mindenki táncol és jól érzi magát a rózsaszín, kék és lila fényekben míg valami kiszúrta a szemem. Tudom hogyha ittas vagy akkor el tud szállni a fejed... Egy srác és egy kapucnis csaj eléggé jól érezték magukat a sarokban. Én csak megforgattam a szemem és próbáltam nem oda nézni. Aztán a csaj megfogdta a srác kezét és be vitte egy szobába. Na gondoltam hogy lesznek majd ilyenek... Mi? Ez egy lövés hang volt? Jól Hallottam? Ezt senki nem hallotta? Mindenki táncolt tovább mintha semmi nem történt volna... Biztos csak be képzeltem...
De aztán hallottam még egyet... Na mostmár elegem van honnan jön ez a hang?
Hát persze hogy abból a szobából... Mi történik? Lássa oda mentem a szoba ajtájához és be nyitottam... A szemeim tágra nyíltak...★~Dia~
†Hallottam ahogy az ajtó kinyílik.
- hm? - hirtelen néztem rá az ajtóra és láttam hogy egy fekete hajú srác áll az ajtóban tágra nyílt szemekkel.
Le dobtam a pisztolyt a földre majd vissza néztem rá. A hallott srácra nézett majd vissza rám... Én el kezdtem mosolyogni mint egy pszichopata állat hátha megrémül és elfut. De nem tette.. ott ált az ajtóban majd lassan belépett és becsukta az ajtót.Széppen lassan megközelített... Látszott rajta a félelem és ahogyan remeg a teste. Megállt előttem én meg megharaptam a szám.
- ki vagy te? - kérdeztem miközben az arca felé nyúltam de ő meghátrált.
- Bill... Bill Kaulitz.. - válaszolta rémült hangon.
Nem tudom miért jött be.. de biztos hogy ő se fogja túlélni.
- hát szép fiú... Talán rossz helyre kerültél. - mondtam magabiztosan és a fejéhez szegeztem a fegyvert. Itt senki nem éli túl..
De mire le löhettem volna... Ő hirtelen megcsókolt..Nem tudtam mit reagáljak erre... Annyira le fagytam hogy ki esett a fegyver a kezemből. Ő megfogdta a derekam és tovább csókolt engem én pedig bele vörösödtem. Mikor el váltak az ajkaink egy szó nem jött ki a számból..
Ő elengedte a derekam és meghátrált. Én rá néztem majd sikerült megszólalnom...
- te most?... Te... - meghátráltam majd fel emeltem a fegyvert.
- kérlek ne ölj meg! Bármit megteszek! - könyörgött nekem.
Én zsebre tettem a pisztolyt majd mosolyogotam.
- bármit? - kérdeztem.
- akár mit... - válaszolta.
Én egy pillanatra csendben maradtam majd megközelítettem őt.
- akkor... Mi lenne ha.. segítenél nekem? - mosolyogtam ördögien amivel ő egy remegéssel válaszolt.
- fantasztikus! - mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára és pont akkor hallottam a szírénákat.. valaki nézte a kamerákat... Ő a következő...
- Auf Wiedersehen, schöner Junge! - mosolyogtam majd ki ugrottam az ablakon ott hagyva őt a hullával.†<3
DU LIEST GERADE
"Love Me„ ~rkk~
Romantik"Én csak egy Buliba szerettem volna szórakozni... nem tudtam hogy a szórakozásból szerelem és öldöklés lesz..„ -Bill Kaulitz- rkk®