~Dia~
†haza értem egy mérges Oliviára leltem.
- na Mizu? - kérdeztem.
- Mizu?! Hol voltál?! Halálra aggódtam! - üvöltött Olivia.
- nyugi! Csak nyugodtan tesó... - veregettem meg a vállát amire ő csak azzal válaszolt hogy el lökött engem.
- legközelebb időbben érj haza. - fordult el Olivia majd fel ment a szobájába.
Megforgattam a szemem majd láttam hogy a ház előtt le parkol egy autó majd kilép belőle Márk.
- szia... - tettem keresztbe a karom.
- szia cica! - fogdta meg a derekam. Én el löktem és le ültem a kanapéra.
- na hadd haljam! Hány lánnyal csaltál meg máma?! - néztem rá halálos szemekkel.
- oh.. na de baba! Ez csak egyszer fordult elő... Megígértem hogy többet nem csallak meg! - próbálta magát kibeszélni de én nem vagyok hülye... Láttam rajta ahogy el kezd izzadni és be vörösülni az arca és ez nekem elég volt ahhoz hogy ki vágjam a házból és be baszam az ajtót.†•MÁSNAP•
~Bill~
★emlékszem.. ott hagyott engem a hullával és be vittek a rendőrségre. Most otthon várok hogy Tom haza érjen.. felkészülve rá hogy ordítani fog.
Be lépett Tom az ajtón.
- tudod te hogy mit csinálsz?! - üvöltött rám.
Én bele remegtem és dadogva válaszoltam.
- nem.. nem én voltam! Esküszöm! Tudod rólam hogy nem ölnék embert! - mondtam már majdnem sírtam.
- akkor ez mégis mi volt?! - üvöltött tovább velem.
- hallottam kettő lövést és a hang után mentem! Be nyitottam a szobába és egy csaj ált ott pisztollyal a kezében és megölte a srácot! - mondtam ilyedve.
- mit kerestél ott?! -
- NEM TUDOM! Egyszerűen valami vonzott a lányhoz és közelebb mentem hozzá... Meg akart ölni de én... Megcsókoltam. - néztem el szégyenemben.Tom lefagyott egy pillanatra.
- te... Te megcsókoltál egy gyilkost?.. - lepődött meg.
- igen... Miután ez megtörtént fel kapta a fegyvert de én könyörögtem hogy nem öljön meg... Majd ott hagyott a hullával. - mondtam halkan.★~Dia~
†kínos csend. A ház előtt állok és semmi. Majd kijött belőle a fekete hajú srác és hozzám szaladt.
- eddig tartott? - kérdeztem.
- nem mondtam el az egészet. - forgatta a szemét.
- nekem itt ne forgasd a szemed édes... Komoly bajok lesznek. - simogattam meg az arcát amire ő bele remegett. Annyira élvezem kínozni őt...
Be basztam Bill-t a kocsiba majd el indultunk valamerre a sötét éjszakában...†~Bill~
★- megkérdezhetem a neved? Még nem mondtad el... - mondtam félénken mire ő rám nézett és mosolygott... Olyan vér fagyasztó...
- Dia.. Dia Rogers. - mondta mosolyogva.. azzal az ördögi mosolyával..
- Dia? Szép neved van... - mondtam miközben halványan vissza mosolyogtam.
- oh. Köszönöm. - majd el nézett és fel töltötte a fegyverét.
- úgye nem fogsz megölni... - néztem rá a fegyverre remegő szemekkel.
- nem. Nem téged. Te fogsz valakit... - nézett rám és a vérfagyasztó tekintette valami borzasztó volt... Bele remegtem és megakartam szökni de valami vissza tartott engem. Miért vannak pillangók a hasamba?!★
VOUS LISEZ
"Love Me„ ~rkk~
Roman d'amour"Én csak egy Buliba szerettem volna szórakozni... nem tudtam hogy a szórakozásból szerelem és öldöklés lesz..„ -Bill Kaulitz- rkk®