8.𝓭𝓮𝓸

212 5 0
                                    

"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 8.𝓭𝓮𝓸

Kada smo završile sa doručkom probudile smo momke.

Helen:"Hajde,spavalice ustajte. Doručak je spreman."

Cameron:"Vas dve ste ga napravile?"

Kaze pospano.

Caneron:"Da li je bezbedno da jedemo to?"

Upita Olivera, a on se uhvati za glavu, dok ja Camerona gadjam kuhinjskim krpom.

Oliver:"Brate, trenutno ne znam ništa. Sve me boli."

Govori i ustaje sa poda.

Ja:"I mene bi bolelo kad bih spavala na podu. Mogao si da odeš do moje sobe. Ali naravno dopustio si Helen da spava na fotelji da ne bi spavala na podu."

Nasmeje se i onda se on i Helen pogledaju, a onda su ovo dvoje seli za sto.

Cameron:"Zapravo ovo je lepo. Mislim da ćemo preživeti."

Progovori kada uzme prvi zalogaj.

Nasmejem se i onda ubrzo završimo sa jelom, te pokupim sto i počnem odmah sa pranjem sudova.

Ubrzo mi priđe i Helen, dok su Oliver i Cameron pričali u dnevnoj sobi.

Helen:"O čemu misliš da pričaju?"

Ja:"Možda Oliver priča Cameronu kako si prelepa i kako se zaljubio u tebe."

Govorim dok stavljam tanjir da se cedi i gasim vodu.

Ja:"Šta se dešava sa vama?"

Upitan, brisajući ruke krpom, a ona se nasmeje.

Helen:"Ništa. Mislim znam ga svega nekoliko dana."

Kaže nesigurno, a onda skloni pogled u stranu, te ga vrati na mene.

Helen:"A šta ako sada Cameron govori Oliveru kako je zaljubljen u tebe?"

Ja:"Ne razumem."

Kažem, a onda se navalim na radni sto, preko puta sudopere.

Ja:"Jesmo se u zadnje vreme zbližili, ali znam ga koliko i ti Olivera."

Kažem, a onda se ona nasmeje i navali pored mene.

Helen:"Znam Camerona od kada sam prohodala. Veruj mi znam kakav pogled ima kada je zaljubljen."

Ja:"Ne može biti zaljubljen u mene."

Kažem isprekidano.

Helen:"Zašto Aurora? Prelepa si i pametna devojka."

Ja:"Znaš zašto. Ne mogu mu pružiti ništa da bi imao normalnu budućnost kao i ostali."

Glasno izdahne, a onda mi podigne pogled kako bih nam se pogled sreo.

Helen:"Cameron kakvog sam poznavala bi verovatno imao devojku na jako kratko vreme, tipa nekoliko dana. Ali Cameron kakvog sada poznajem nije ista osoba. Devojko promenila si ga za jako jako kratko vreme. Zaljubio se u tebe, Rora. Njegov pogled govori da mu je jedino stalo da ti bude u blizini."

Nakon njenih reči obrišem pobeglu suzu sa lica i onda je Pomerim pogled u stranu.

Ja:"Ne Helen. Kada bi bio sa mnom, onda bi izgubio mogućnost za normalan ostatak života. Ne mogu da dopustim da to uradi sebi."

Helen:"I šta? Zar je tvoj plan da ostaneš sama zauvek?"

Upita sa malo jačim tonom.

Ja:"Ako to znači da nikome neću uništiti planove za budućnost i porordicu onda da, ostaću sama zauvek."

Kažem joj, a onda odem do momaka u dnevnoj sobi.

Cameron:"Jesi li dobro?"

Samo klimnem glavom i blago se nasmejem, te sednem do Olivera i Usmerim pogled ka televizoru.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Naši pogledi"Where stories live. Discover now