"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 11.𝓭𝓮𝓸
Aurora Collins
Otvorim oči i osetim neku težinu preko tela. To je bio Oliver. Polako se izvučem iz njegovog zagrljaja i sednem. Prodjem šakom preko svog lica i setim se sinoćne scene. Uzdahnem duboko i polako izdahnem.
Pogledam okolo i shvatim da nisam u svojoj sobi. Ali bila mi je poznata. Cameron. Naravno. Izadjem iz sobe i potražim kupatilo, ali tada me uplaši nečija ruka.
Cameron:"Ja sam, ne brini."
Samo sam mu skočila u zagrljaj, a onda nakon nekoliko sekundi osetila i njegove ruke oko mog sprata, ali sada ga se nisam bojala. Naprotiv, osećala sam se sigurno.
Ali kada sam shvatila da sam predugo bila u njegovom zagrljaju, odvojila sam se od njega.
Ja:"Hvala ti za ono od sinoć."
Cameron:"Da li si ti sada dobro?"
Upita me, a ja samo klimnem glavom.
Ja:"Da, zahvaljujući tebi. I hvala što si pozvao Olivera."
Nasmeje se i pogkeda me pravo u oči.
Cameron:"Drago mi je da si dobro. Zabrinuo sam se sinoć."
Hteo je da ode, ali ga ja zaustavim.
Ja:"Nego mogu da se poslužim tvojim kupatilom?"
Okrene se i pokaže mi na vrata ispred mene, a onda nastavi svojim putem, a ja udjem u kupatilo, te se umijem, a onda izadjem i odem do sobe kako bih uzela telefon.
Imala sam pet propuštenih poziva od Tetke i trinaest od Helen.
Ja:"Helen će me ubiti."
Kažem za sebe.
Pošaljem tetki poruku da sam dobro i da uskoro stižem kuci, te pozovem Helen, koja se javila istog trenutka.
Helen:"Devojko ti nisi normalna. Rekla sam ti da mi se javljaš. Poludela sam kada me je tvoja tetka zvala i rekla da se ne javljaš."
Ja:"Dobro sam Helen. Sinoć sam izašla da se prošetam, srela Camerona i došla kod njega. Tu je i Oliver. Bila sam umorna, to je sve."
Ona samo glasno izdahne.
Helen:"Videćemo šta ćeš da radiš jednog dana kada umrem od brige zbog tebe."
Tada se nasmejemo i onda prekinem poziv. Stavim telefon nazad na noćni stočić i tada uhvatim Oliverov pogled na sebi.
Oliver:"Zašto joj nisi rekla šta se desilo zapravo?"
Upita me promuklim glasom, a ja slegnem ramenima.
Ja:"Ne želim da se brine. Dobro sam sada. Da sam joj rekla poludela bi."
Oliver:"Izvini."
Kaže i ispravi se u sedeći položaj.
Ja:"Za?"
Upitam ga zbunjeno i on spusti pogled.
Oliver:"Ono sinoć... Nisam bio tu da ti pomognem, a obećao sam ti..."
Ja:"Nisi ti kriv. Trenutno treba da razmišljamo o tome da je dobro što je Cameron bio tu. Dosta mi je da razmišljam o tome šta sam proživela, želim da mislim o lepim trenucima."
Oliver:"Okej, u pravu si."
Kaže, te ustane sa kreveta, te mi se približi i zagrli me.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
ESTÁS LEYENDO
"Naši pogledi"
RomanceOna je devojka koja iza svog osmeha krije okrutnu prošlost od koje želi da pobegne. Devojka koja nikada nije osetila ljubav na bilo koji način i devojka koja nije ni slutila da će jedan njegov pogled to skroz promeniti.Da li će joj prošlost dozvolit...