9.𝓭𝓮𝓸

207 6 0
                                    

"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 9.𝓭𝓮𝓸

Cameron Gonzales

Rekla je da je u redu, ali se vidi da nije. Nešto je muči, ali sve to taji u sebi i ne govori nikome.

Bila je prelepa. Od one večeri na žurci, nije mi izašla iz glave. Tek tako se pojavila niotkuda i već mi se uvukla pod kožu. Postajemo bliži jedno drugom.

Ljubav na prvi pogled. Sada razumem šta zapravo znači svaka reč iz te rečenice.

Odjednom je ustala i otišla negde, a Oliver me pogledao .

Oliver:"Godinama sam mislio da mi je sestra mrtva. Ali sada, kad znam da je živa Uradiću bilo šta da je zaštitim i neću dozvoliti da je iko više povredi na bilo koji način. Tako da pazi šta radiš. U tom trenutku ću zaboraviti što si mi prijatelj."

Progutam knedlu na njegove reči, ali odmah mu odgovorim.

Ja:"Shvatam tvoju zabrinutost, ali ne brini oko mene, nikada je ne bih povredio. Namerno ili slučajno. Veruj mi."

Samo je pogled prebacio nazad na televizor i nije progovorio ništa.

Ustanem i odem do kuhinje kod Helen...

Helen:'Hej, Kako si?"

Ja:"Čudno. Ako se računa."

Helen:"Zbog?"

Ja:"Ne znam. Trenutno je sve tako komplikovano."

Nameje se i potapšao me po ramenu.

Helen:"Dobrodošao u svet zaljubljenih, druže."

Kaže, nakon čega prodje pored mene i krene da izadje iz prostorije, ali je zaustavim.

Ja:"Želim nešto da te pitam."

Prekrsti ruke i navali se na vrata.

Helen:"Kaži."

Ja:"Šta se desilo Aurori? Govori da je dobro, ali se vidi da nije."

Odmahne glavom.

Helen:"Ne mogu ti reci ništa, osim ako ti ona sama ne kaže."

Ja:"Ali..."

Helen:"Žao mi je Camerone. Iako smo nas dvoje duže prijatelji ne mogu da izdam Auroru. Ukoliko ti ona ne kaže sama, ja ne govorim ništa."

Tada se saberem.

Ja:"U pravu si. Nisam ni trebao da te pitam tako nešto."

Krenem da izadjem, ali tada ona mene zaustavi.

Helen:"Ne pokušavaj da saznaš. Kada bude spremna, reći će ti. Sigurna sam u to."

Klimnem glavom na njene reci, ai da se okrenem i izadjem iz kuhinje.

Nisam trebao ni da pitam Helen da mi kaže. U pravu je. Kada Aurora bude spremna i ukoliko misli da može da mi veruje, reći će mi. Samo sam zabrinut za nju. Vidi se da je iscrpljena, želim da joj pomognem.

Nije lako da je vidim takvu. Za ovih nekoliko dana koliko je poznajem, zavoleo sam je. Ali imam osecaj kao da me se boji. Na svaki moj dodir sva se ustrese i samo pobegne i to mi teško pada. Ne želim da me se plaši, jer je nikada ne bih povredio na bilo koji način.

Ja:"Ja odlazim, vidimo se."

Kažem i samo izadjem iz kuće.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Naši pogledi"Where stories live. Discover now