you smell of death

7 2 0
                                    


"İçme artık Alev"

Dedi gözlüklü çocuk karşısında bar sandalyelerinden birine oturmuş bir şekilde uyuklayan kıza, hoş kendisi 13 şişe içmemiş gibi daha 7. Şişede olan kıza laf ediyordu,tabii kızın umrunda değildi "Nick sus biraz!" Ağzında geveleyerek söylediği şeyleri çocuk bile zor anlamıştı, kızın kolundan tutarak onu kaldırmaya çalıştı "Aptal kadın kalksana! Birde işe gideceksin sabah, yürü hadi" dedikleri bir işe yaramayacaktı, kızın umrunda değildi tek istediği uyumak olan kız kafasını kaldırıp bakmıyordu bile Nickolas içinden "Benim adımda Nick ise ben bu kızı kaldırırım" diye düşündü ve kızın karşısındaki koltuğa oturdu,kız kafasını kaldırıp ona bakınca simsiyah saçlarının arasından zar zor gözüken yüzü,mavi gözlerini kapatmaya yetmiyordu.

"Güzel gözlüm,okyanus gözlüm,hadi güzelim kalk" kız gözlerini açmakta bile zorlanırken arkadaşını kırmamak için kalkmaya çalıştı, arkadaşı kolunun altına girerek kızın yürümesine yardım etmek istedi, yavaşça bardan çıkınca kızı motorun önüne bindirdi ve kendisi de arkaya bindi "bak sakın ani haraket yapma önümdesin ama ben süreceğim,tamam mı?" Diyerek kızı uyardı. Küçük kız kendini tuttu ve genç çocuğun motora yetişmesini sağladı"aptal dedektif" diye geçirdi içinden,içki içmesi yasaktı,en fazla 2 bardağa izin veriliyordu,malûm bir yük taşıyordu,6 haftalık hamileydi. Her ne kadar tecavüz sonucu doğacak bir bebek olsa bile o bebek Saygın soyundan olacaktı. Dikkat etmeliydi.

Nick ise onun dedektiflik bürosunda olan hem kişisel stajyeri hem de en yakın,daha doğrusu tek yakın arkadaşıydı. Alev Yıldırım işine yeni kavuşmuş bir dedektifti,Nick ile her ne kadar yıllardır arkadaş bile olsalar,bu artık dostluk değildi .

                                        🪐

Eve geldiklerinde,Nick motorda bile uyumayı başaran Alevi kaldırıp yatağına yatırmıştı,siyah saçları ikide bir genç çocuğun eline dolanıyordu,her ne kadar saçlarını yolmak istese bile oğlan sakin durmuştu, Alevi yatırdıktan sonra kendi yatağına gitmiş ve günlüğünü yazan çocuk,Alevin kapıda onu izlediğinden habersizdi "Nick, özledim" dedi fısıldar bir sesle, oğlan ise ona bakıp gülümsedi "gökyüzü'm hadi güzelim yat sen,ben geleceğim"

Nick abisi gibiydi Alevin,tâbii bunda 8 yıldır tanışıyor olmalarının da etkisi vardı, Nick Alevin herşeyi haline gelmişti, herşeyi.

Herşey.
6 harfli tek bir kelime
Ama en büyük,en uzun kelime
Herşey.

Tâbi,Nickte bir gün gidecekti bunu Alev'de biliyordu,lâkin bunun çok yakın olduğunu bilmiyordu. Küçük kız yeşil gözlerine baktı çocuğun, gülümsedi ve bayık bir halde odasına doğru yöneldi. ilerledi,ilerledi en sonunda odasına girdi ve çalışma masasında bulunan fotoğrafı eline aldı, gözleri dolmuş bir şekilde baktı, baktı ve baktı. İki çocuğun bulunduğu bu fotoğrafta,siyah saçlarıyla koltukta yatıyor,bir yandan ondan 5-6 yaş büyük gözüken çocuğun elini tutuyordu "Nerdesin" diye geçirdi içinden,hemen sonrasında "Kimsin?" Diye ekledi

 İki çocuğun bulunduğu bu fotoğrafta,siyah saçlarıyla koltukta yatıyor,bir yandan ondan 5-6 yaş büyük gözüken çocuğun elini tutuyordu "Nerdesin" diye geçirdi içinden,hemen sonrasında "Kimsin?" Diye ekledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
'Dark SideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin