5 розділ(довгоочікуваний день)

41 1 0
                                    

Вибачаюся що так довго не було розділів(не було фантазій). Розділ буде оновлювати за ці 2-3 дні. Приятного читання.
———————————————————
Так як настала п'ятниця і Васильовичу дозволили сісти біля тяска.на другому уроці була українська мова. Підготовка до контрольної роботи і вони декілька слів прочитали. Як: обставина— другорядний член речення який означає спосіб дії, її інтенсивність, місце, час, мету, причину, умову дії і відповідає на питання як? Де? Коли? З якою метою? З якої причини? За якоїумови?

Далі вони сиділи у телефонах так як вчительки сьогодні не було.

Пов: васильович
Ми сиділи на уроці я грав у ігри, а тяско постояно повторював що я не вмію грати. На перерві  ми пішли у магазин. Після того як ми поїли та тяско з сином деректорки грав у футбол у класі замість м'яча була бутилка від "Кокаколи". Ми просіділи 5 уроків, а після 5 уроку ми утікли бо не хотіли сидіти ще на 6 уроці.

Тяско мене проводив додому і я його запросив на чай. Вдома була моя мама і сказала що тяско може лишитися на ночівлю у ці вихідні якщо йому дозволять батьки, бо її не буде вдома. Тяска відпустили.

Ми разом з ним поговорили і тот пішов додому. Далі у вечорі то приблизно у 19:00 він прийшов. Тоді було темно бо зважати листопад і сонце сідає у 16:03. Тяско ішов около 15 хвилин з фонариком (виглядав так буто якийсь маніяк-збоченець з тис фонариком). І ось я дочекатися коли він прийшов. Я його тяпло зустрів і зробив йому чаю.

—————————————–————–––
Вибачаюся за те що за ці вихідні не було продовження. Але я добре поспав і ідеї для продовження є. Приятного читання.
———–—————————–——————

Після того як ми випила чай з лимоном, ми вз'яли ноутбук і начили дивитися аніме. Так пройшла п'ятниця і субота.

Так як у неділю був дощ. Ми не могли піти даже гуляти. Сиділи вдома. Моя мама сказала що задержиться ще на день. І так як нам стало все набридати ми захотіли пограти "по взролсому".

【 так як мені соромно говорити про лиця васильвича. Та я буду коментувати що вони роблять і робити діалоги】

Васильович з Тяском вирішували хто буде активом і хто пасивов(яой треба читати щоб зрозуміти хто такі активи і пасиви.) Вони ще мало і були б посварилися. Зіграли в останню гру щоб вже точно вирішити. Грали у хрестики і нолики. Тяско виграв з рахунком 3:2.

!!! 【З цього моменту буле 18+. Читайте на свій жах і риск. Там буде написано коли то закінчиться】!!!

Так як це був їхній перший раз вони не могли обійтися без "прелюдії ".
Васильович був на цей раз пасивом  і тяско мав зв'яти відповідальність на себе. Він його роздяг. Він окуратно знав з нього і себе кофту. І ніжно плавно знімав з нього штани ,а далі і труси.

Коли настав тот момент де Васильович повністю голий. Та тяско начав діяти. Він вз'яв головну його члена фюі облизав. Після того як тяско облизав пеніс Васильовича як морожено. Він вз'яв його повністю у рот і начав рухатися здолу верх. Васильович кінчив йому на лице.

Т– тячко
В– васильович

В: ну? І як на смак моя сперма?
Т: жахлива на смак. Хочеш попробувати?
В:якось наступного разу
Т: ну ну. Блять ти такий мокрий.
В:знаю... а в тебе встав.
Т:підер єбаний. Невже ти так сильно хочеш щоб я увійшов в тебе?
Васька складно дишавши сказав: я... Я.. так тебе хочу... Увійди... у мене.... скоріше!..

Тяско так і зробив. Засунув його головну пеніса у його анус. Васильович застонал від болю. Він не думав що буде так боляче. І через 20–25 хв тяско повністю увійшов у дірочку васильвича . І коли васильович вривик тяско начав рухатися. Васильовичу було невиносимо боляче але через 10 хв йому це начала приносити задоволення.  Вони знали як то робити бо дивитися ґей порно і читали яойї манги. Так як Тяски знайшов чутливе місце васильвича і васильович тихо, грибло застонав. Тяско начав рухатися бистріше і васильович не міг більше стримувати і він стонал, столан і стола доку вони обоє не кінчили.

【 сцена 18+ закінчилася. Надвюся що вам сподобалося】

Після того як вони заснули після бурхливої ночівки. Вони начали збератися до школи. Вони сильно запізнювалися. І прийшли до шк після 15 хвилин дзвінка.

———————–-———————————

Від автора: Не судіть мене. Я признаю що я лінтяй і полюбляю поспати. Що хочу сказати нащод цього розділу. Писав я його складно. Ідей то були то не були.

Я писав деякі частини у школі. Я не щнаю коли вийде 6 розділ.

На початку розділу та було написано що я писав його декілька днів. Так і є я начав писати і п'ятницю і закінчив у понеділок вечором. У вихідні я забув про фф.

Дякую всім хто це читає.





































Так як це мій перший фф(я не пам'ятаю чи писав це чи ні).

перше кохання Василя Васильовича (Орігінал)Where stories live. Discover now