Ablaniz ing klavye deniyo ona gore okuyun oky? Bide aralarda koyu yazılar yazarın dedikleri
Herkes okey dedikten sonra basladik.
~HYUNJINDEN~
Bu isde bi bokluk var ama neyse hadi bakalım.Başladık ve biraz oynadıktan sonra smaç basmam lazımdı o yüzden basdım ama bi gariplik vardı... LAN DİĞERLERİDE BASMIŞ ve evet herkesin basdığı smaç sevgililerine geldi...
Ardından bir ses geldi... Bir ses geliyor DLDLDLF
Hepsi aynı anda ÖKÜZLER diye bağırmıştı ama Felix dahada uzatmıştı çünkü bu 2.ydi hyunjin senin yol koltuk gibi görünüyor...
F-YA HYUNJİN ÖKÜZÜ HYUNJİN BEYİNSİZİ HYUNJİN DAVARI BU 2 OLDU BU GECE SENİ YATAĞA ALIRSAM ADIMDA FELİX DEĞİL MAL HAYIR ANLAMIYORUM NASIL BİR ELİN VAR ELİNE SIÇTIĞIM HEM AYNI YERE ATIYON HEMDE ÇOK SERT ATIYON KARŞINDA DÜŞMAN Mİ VAR LAN SAVAŞA Mİ HAZIRLANIYON ÖKÜZ BEYNİM İÇİNE GİRDİ İÇİNE DELİK OLUŞTU BEYNİMDE FÜZE Mİ GÖNDERİYON TOP MU BELLİ DEĞİL Kİ AMK KUZEY KORE BAŞKANİ DEĞİLSİN SEN KENDİNE GEL O MİNHO ŞEREFSİZİ DE ONUN PLANIYDI BİLİYORUM DİĞER ŞAHISLARDA ONA UYDU HEPİNİZİN AMK.
H-aşkım gerçekten özür dileriim
Dedim yanına koşarak gittim ve sarıldım ama itti.
F-yürü git hyunjin
Diğerleride sevgililerine sarıldılar ama onlar yavaş attığı için barışmışlardı.
_______
Akşam oldu ve eve geldik.
~FELİXDEN~
Hyunjin ayısıyla eve geldik ve hemen uyicaktım çünkü yoruldum.
Hyunjin davarıda uyusun koltukta.
H-feliximm
Dedi arkamdan sarılarak.
F-hayır. Bugün koltuk.
H- hadi amaaa
dedi dudak büzerek
F-hayır.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.226 kelime
Bide bundan sonra kelime sayısınu siz belirleyin. Baybayy✪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Painter
FanfictionÇizim yapmayı çok seven Hyunjin nerden bilebilirdi yeni okulunda ondan başka bişey çizme yeteneğini kaybedeceğini?