22✩

11 1 3
                                    

F-hyunjinn kalk hadi asistanınım ama senden erken kalkıyorum. Ayrıca nasıl bi uykun var ayılar kış uykusuna böyle yatmıyo bende kalkamıyom sarmalamışsın beni sıkı sıkı.

H-Felix askm bugün toptlantım yok ki.

F-rakip şirketle olan barış toplantınız gibi önemli bir toplantıyı nasıl yok zannedersin hyunjinim.

Evet toplantımıZ çünkü minhoda ortaktı artık yani ikimizde patronduk. Jisungda onun asistanıydı.

H-sikicem ama ne var sanki bi gün biraz daha fazla uyuduktan sonra kalkıp kahvaltıdan önce tatlı yerine sevgilimi yesem?

F-bugün değil hyunjinim.

H-of peki peki kalkıyorum.

Kalktım ve üstümü değiştirdim felix de aşağı inmişti bende hazırlanıp indim.

H-hadi bakalım.

Dedim ve arabaya bindik.

________

~FELİXDEN~

Şirkete çoktan gelmiştik ve toplantıya az kalmıştı. O yüzden çantama 10 tane kurşun kalem atıp devam ettim. Çünkü hyunjin toplantılarda çok sinirlenirdi bu yüzden ona bir(1) kalem verirdim ve kırardı ve tekrar ve tekrar. Sonunda hyunjin ile toplantı salonuna gelmiştik. Jisung ile minhoda gelmişti. 5-10 dk sonra herkes gelmişti ve toplantı başladı.

~HYUNJİNDEN~

Rakip şirket ile anlaşmak ne kadar zordu mk. Kalem kıra kıra nerdeyse bütün masa kalem tozu olmuştu. Minho tükenmez kalemi yere düştüğü için özür dileyip masa altına eğildiğinde duymayıp, görmeyip stresten altta ayağımı hızla sallarken minhonun yüzüne geçirmiştim tekmeyi. Oda bağırmıştı.

M-AH!

Aferin... Mükemmelsin Hwang Hyunjin,amazing.

H-Toplantı burda sona ermiştir.

Dedim ve Felix'i alıp odamıza geldik. Evet odamız çünkü Felix'in masasıda benim odamda.

F-ben minhoya bakmaya gidiyorum.

H-bende geliyorum bebeğim ama ince söyliyim de şu masayı temizlesinler sende git ben gelirim peşinden.

F-tamamdır askm

Dedi ve aşırı tatlı geldi gözüme bu yüzden dudağına bir öpücük kondurulan çıktık odadan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

266 kelime

Eveeet bir bölüm sonuu kısa oldu ama aklıma çok bişey gelmedi neyse görüşürüzz

Secret PainterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin