6

126 7 0
                                    

Dürüst olmak gerekirse.. insanlar acımasızdır. bir insan ne kadar değersiz olsa bile kalbini kırman kolaydır, fakat o kırdığın kalbi geri tamir edemezsin. Cam gibi düşünün.. Yara bandı her şeyin çözümü değildir.

Sabahleyin kuşların ciyaklamasıyla kalktım. Kuşlar.. çok güzellerdi ve özgürdü. Ben ise otizmli, aptalın tekiydim. Gerçek dünyanın ta kendisini görüyorum. Kendimi öldürmek istiyorum zuzu. Keşke kendimi öldürsem. Eğer ben ölseydim insanlar ne tepki verirdi?
Zeynep, üzülürdü fakat 3-4 hafta sonra kabullenir ve unuturdu.
Tanımadığım abim, daha benim tanımadığım kişi benim öldüğümü nerden bilsin?
Emre, Gülerdi. Hatta cenazeme gelip mezarıma tükürürdü.
Sena, kendisini öldürürdü. O benim her şeyim.
Merve, bir kulağından girip bir kulağından çıkardı.

Bunları düsu
"Eliff! Güno canısı.!!" Dedi Sena. Zeynep tatile gitmiş. İnternette gördüm. Bana "işim çıktı." Demişti. Ben de kuzenime geldim.

"Günaydınn!!" Dedim

"Yarın parti var giyecek şeyler aldın mı??" Dedi

"Partiye gelmeyeceğim." Dedim.

"Hayır geleceksin!! Emre'den imtikanıda alacaksın!!.." dedi.

"Gelmeyeceğim. Oradaki kişileri görmeyi tahammül bile etmiyorum..!!" Dedim. Haklıydım.

"Nolur gel!!. Bak seni arkadaşlarımla tanıştaracağım nolurr." Dedi. Onu kırmak istemiyorum. Bu yüzden kabul edeceğim.

"Tamam geliyorum. Fakat olay çıkarsa bir daha asla gelmem. Anlaştık mı?"

"Anlaştıkkk!! Yeter ki gel. Neyse AVM ye gidelim. Elbise falan alırız." Dedi.

"Tamamm. Bekle giyinip geleceğim."

Üstüme beyaz sweatshirt ve altıma da bol kot pantolon giydim. Gayet sade oldu. Üstüme ceketimi giyip, çantamı alıp odadan çıktım.

"Hadi kız! Acele et." Dedi Sena. İlk defa partiye gitmiyorum, fakat nadiren giderim. Kalabalık ortamları sevmiyorum. Zaten gideceğimiz AVM büyük ve çok kalabalık bir yer değil.

"Geldimm.."

(...)



































































"Çok yoruldumm.. keşke internetten sipariş etseydik. Ve çok kalabalıktı. Birisinin bana temas etmemesi için şekilden şekile girdim be!! Bir dahakine internetten sipariş ederiz. Kalabalık ortamlar dan nefret ediyorum.." dedim.

Otizmli -Emre karaaslan-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin