💋7💋

129 2 6
                                    

"çok yorgunum.. ben yatmaya gidiyorum erken yat." dedi sena.

"ben sahile gideceğim. Belki kafam dağılır.." dedim.

sena- Tamam çok geç kalma. Yarın önemli bir gün !!

Elif- geç kalmam. bir kaç saat sonra gelirim. 

sahile gidicektim. Hem yorgun bir o kadarda bitkindim. Fakat bana iyi gelecekti biliyorum. Yolda 2 haftadır görmediğim kişiyle karşılaşmıştım. Emre oradaydı. Ne kadar bana eziyet etse bile onu affetmek istiyorum. Keşke özür dilese.

Aynı yoldan gidiyorduk. Bir şeyler mırıldandı. Umursamamaya çalıştım.

emre

O oradaydı. Çok güzelleşmiş. Ona haksızlık yaptım. Eğer özür dilersem beni affeder mi?

Aynı yoldan gidiyorduk. bir şeyler mırıldandım. kendimin bile duyamayacağı bir sesle hemde. Ona sarılmak istiyorum. Ama hasta. Onu nasıl sarılmaya alıştırabilirim ki? Kafamda ki düşünceleri bir kenara atıp ona seslendim.

Emre- Elif. Biliyorum bana kızgınsın.Lütfen Beni Affet.

Elif- Bilemiyorum.. Sana şansımı veriyorum.

Emre- Pekii, nereye gidiyorsun?

Elif- Sahil. Sen?

Emre-Tesadüfe bak bende sahile gidiyorum

Elif-birlikte gidelim mi?

Emre- Olur. Gidelim.

Acaba ona parti için partnerim olur musun diye sorsam mı? Kabul eder mi ki? (eder lan yusufi) eder herhalde sonuçta affettiyse... 

Emre- Parti için bir partnerin var mı??

Elif- Ne partneri? 

Emre- Partiye partner ile gidiliyor. Yoksa bilmiyor muydun?

Elif- Partiyi biliyorum da, partner şartını bilmiyordum. Sena bana düz parti olduğunu söyledi.

Emre- Galiba sana yalan söyledi.

Elif- Salak. Ben şimdi napıcam yahu. Bir de söz verdim off. Ve artı olarak bir günde nasıl otizmi mi yeneyim.

Emre- Sana yardım edebilirim.. tabi senin kararına bağlı.

Elif- Nasıl yapacaksın onu???

Emre- Elini uzat.

Elif- T-TAMAM ama ya bayılırsam? 

Emre- Sana çikolata borcum olur. Fakat bayılmazsan partiye partnerim olarak gelirsin.

elif- kabul!!

elini uzatmıştı. gözünü de kapatmıştı. Elimi yavaşça onun elinin üzerine koydum. Ve artı olarak da diğer elimi yavaşça onun elinin altına koydum. Sanki eli kapana kapılmış gibi tutmuştum onu. Ama sıkmadım. Onun korkmasını istemiyordum. Onun benim yüzümden tekrar zarar görmesini istemiyordum. Sanki kalp krizi geçirecektim. Sanki ben bayılacakmış gibi hissediyordum. Dayan, dayan.. Az kaldı.

Elif

ölecekmiş gibi hissediyorum. Bacaklarım titriyordu. Fakat sanki havada kuş gibi süzülüyordum. Kalbim.. çok hızlı atıyordu. Hoşlanmak  mı yoksa bu? Yoksa aşk mı? Kendine gel. Önüne gelene aşık olma. Sabret kızım. Sen bunun için doğdun. Bu hastalığı yenebilmek için doğdun kızım. Başarabilirsin, başarabilirsin, yaparsın sana güveniyoru-

Emre- Yaptın. Artık insanlara kısa süreli olsa bile temas edebilirsin.

Elif- Çok teşekkür ederim. Şey.. bunu tekrarlayabilir miyiz?

Otizmli -Emre karaaslan-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin