Kürd-i Can bir gün jigolalık yaptığı evden çıktıktan sonra altındaki hava akımını fark etti. Tedbir amaçlı zenci götünü yokladı. Zenci olan arka kanalında bir şeyin eksik olduğunu fark etti. Erdoğanlı üçgen qülodunu jigolalık yaptığı evde unutmuştu! Korkudan boku gelmişti. Yolda yürürken sıçtığı boklar keçi boku gibi patır patır geçtiği yerlere düşüyordu. Bir dakika. Patır patır sıçtığı keçi bokları yere düştüyse... Olamaz! Ekrem İmamoğlu Fan Club yazılı pantolonunu da orada unutmuştu. Yetişebilmek için hızlı hızlı koşmaya başladı. Biraz daha hızlı koşmak için Osuruk-ül Selena gücünü kullandı. Götünden çıkan osuruk hücreleri onun daha hızlı koşmasını sağlıyordu. Artık Hüseyin Bold gibi koşuyordu. Eve geldiğinde kapıyı ecnebi çığlıklarla yumruklamaya başladı. Kapıyı tişörtü olmayan cıbıldak kaslı Sikma Arda açtı.
Sikma Arda: Ne var ulan Kürt. Kürd-i Can: Babanın şarap çanağına sıçıyim oç donumu ve pantolonumu geri ver. Sikma Arda: Şu boklu dereden çıkmış gibi duran şeylerimi söylüyorsun? Kürd-i Can: Boklu dereden çıkan anandır şıllık. Şimdi pavyon kıyafetlerimi geri ver bitch. Sikma Arda: Başını alırsın sürtük. Shut up mother fucker.
Kürd-i Can sinirlenip Sikma Arda'ya isal-ül şamarı attı. Hemen qülodunu ve pantolonunu alıp ordan uzaklaştı. Yolda giderken kıyafetlerinde boklu prezervatif olduğunu gördü. Buna morali çok bozulmuştu. Evine ağlayarak gitti. Ev arkadaşı Orosyus onu ağlayarak görünce neden ağladığını merak etti. Orosyus: Neden ağlıyorsun boklu zenci göt. Kürd-i Can: Sorma zaten moralima bozigiğ. Izdırabını siktiğimin Sikması kıyafetlerime boklu prezervatif bulaştırmış. Orosyus bunu duyunca çok şaşırdı. Belki onu teselli eder diye şarkı söylemeye başladı.
Orosyus: Meşu duşe hığanço hin çu çağa... Kürd-i Can: Ula terliksi hayvan, sesin otizmli eşek boku yemiş sonrada ses tellerini boklu tuvalet fırçasıyla fırçalamış gibi çıkıor. O bokus sesinle söylediğin şarkı beynimdeki son iki kürt nöronlarını da yok etti oç. Orosyus: Ben seni burda teselli etmeye çalıorum senin ettiğin lafa bak. Yarrak yiyesin... Orosyus Kürd-i Can'ı teselli edemeyince aklına bir fikir geldi. Ona Kemal Kılıçdaroğlu Fan Club yazılı bir atlet alacaktı. Hem de atletin üstünde Kemal Kılıçdaroğlu'nun bir resmi de olacaktı! Bu onu mutlu eder diye düşünüp hemen evden çıktı. Kürd-i Can nereye gittiğini soramamıştı. Canı sıkılıyordu. Kalkıp sikilmiş at boku çorbası yapmaya karar verdi. Kürd-i Can'da evden çıkıp sikilmiş at boku almaya gitti. Pazara gittiğinde birisini gördü. O şıllık... Sikma Arda! Kürd-i Can Sikma Arda ile göz göze geldi. Kürd-i Can: Ulan sürtük... Sikma Arda: Babasının pembe donunu dolarla sattığımın oğlu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şırpıntı Köylü Çocuğu Kürd-i Can
HumorBu hikayede bulunan şahıslar mizah amaçlı yazılmıştır. Yanlış anlamyınız. Mizah amaçlı yapılmıştır.