-Celestia! ?
- Ce este Luna?
- Amm... mai sti atunci cand ai zis ca indiferent ce drum aleg atata timp cat nu voi alege partea raului nu te vei supara niciodata?
- Da si ce e cu asta?
- Paii... am sa iti marturisesc ceva...
- Ce?
- Eu ... eu ... eu sunt mama lui Twilight...
- Cum ? Dar e imposibil. Adica nu inteleg tot timpul asta cu totii stiam ca Twilight are parinti adoptivi dar nici odata nu ne-am gandit ca mama esti chiar tu...
- Stiu ar fi trebuit sa iti zic mai demult dar acum trebuie sa o aduci la castel imediat...
- Dar de ce? Se simte bine intre prietenele ei.
- Nu de asta .... Tot ce pot sa iti spun acum e ca Nightmare Moon este un spirit liber si ea cauta un licorn acum .
- Ce dar cum ... e imposibil!!!!!"
- Uite ca e posibil acum trebuie sa o aducem pe Twilight si pe printesa Cadance avem de discutat cu ele.
- In regula.
- Guard of Night!!!!
- Da majestate. Ce doriti sa fac?
- Aduna toti gardienii de noapte si impartei in doua grupe deoarece vom avea nevoie de doua escorte regale si 100% sigure.
- Da majestate dar pe cine?
- Pe printesa Cadance...
- ... si pe Twilight , sari luna.
- Da majestate.
- Si te rog avertizeaza-i pe gardieni ca Nightmare Moon este libera, sa NU se atinga de nici una dintre printese, s-a inteles?
- Da majestate, vom porni acum la drum.
- Multumesc.
Gardienii pornira la drum au luat fiecare trasurile zburatoare si cate doisprezece gardieni ai noptii.
Orologiul bate ora doisprezece noaptea iar in fata castelului de cristal garzile sosira.
In fata palatului se aflau doua garzi ale printesei.
- Avem un ordin din partea printeselor ca trebuie sa o excortam pe printesa Cadence .
- Merg sa ii anunt acum.
"Cioc cioc "
- Shining , verifici tu cine este ?
- Da scumpo.
- Ma scuzati ca deranjez majestatile voastre doar ca printesa Cadence trebuie excortata de urgenta in Canterlot.
- Desigur dar voi veni si eu . Trebuie sa ma asigur ca va fi bine , am auzit zvonuri ca Nightmare Moon ar fi din nou libera .
- Desigur cum doriti majestate.
- Cadence trebuie sa plecam in Canterlot acum ,haide .
- In regula.
Pornira in noapte in mare fuga spre Canterlot, Cadance adormi in trasura in timp ce Shining Armor se asigura ca Nightmare Moon nu ii va ataca, facu un scut protector din propria lui magie.
Intre timp ceilalti gardieni ajunsesera la castelul lui Twilight .
Intrara in castel unde o gasisera pe Owolichious si Spike
- Spike, printesa Twilight trebuie escortata de urgenta in Canterlot.
- Am sa o chem imediat, ea acum este in biblioteca.
- In regula.
- Twiligt, repede, garzile regale tocmai m-au anuntat ca tu trebuie sa fi escortata de urgenta in Canterlot.
- In regula du-te si ia-o pe Owolichius si ne intalnim jos
- In regula
Dupa ce Spike facu in tocmai, se urcara in trasura zburatoare si pornira spre Canterlot.
- Ma scuzati ca intreb dar chiar va trebuie toate cartile alea ? intreaba una dintre garzi.
- Toate sunt dspre Nightmare Moon si cum am auzit ca este din nou libera m-am gandit ca poate voi avea nevoie de ele.
- Aha........
CITEȘTI
Micul meu ponei -Peripetiile celor patru printese-
FanficAceasta poveste este inspirata de catre Micul meu ponei nu copiata .