Trasurile ajung la ora 2:30 noaptea in fata castelului .
Twilight si fratele ei se prezinta in sala tronurilor.
- Buna Twilight , Shining! Cum a fost drumul? Si unde este Cadance?
- Drumul a fost in regula
iar lui Cadance i-sa facut rau si unul dintre gardieni mi-a aratat cea mai apropiata camera si am last-o acolo.
- Inteleg.
- Printesa Luna printesa Celestia de ce ne-ati chemat?intreba Twilight.
- Pai unu Nightmermoon este din nou libera si trebuie sa tinem toate printesele in siguranta pana cand v-om reusi sa scapam de ea. Si doi Luna trebuie sa vorbeasca singura cu tine ceva important.
- In regula.
- Acuma puteti sa va duceti sa va culcati .
- Twilight....
- Da printesa Luna .
- Tie ti- am pregatit o camera speciala o sa te conduca Siclamen pana acolo.
- Va multumesc.
Siclamen o conduce pe Twilight pana in camera ei si pleaca.
Avolo Twilight isi imprastie cartile pe podea dupa care il ia pe Spike cu ea in pat si se culca.
Am uitat sa mentioneza ca toate cartile de pe jos erau deschise la pagina cu distrugerea lui Nightmermoon.
A doua zi toti sunt chemati la micul - de - jun.
Twilight este prima care ajunge.
Dupa ce au venit toti s-au apucat de mancat.
Au terminat de mancat. Luna impreuna cu Twilight se duc in sala tronului unde nu le putea deranja nimeni.
- Twilight...... uite vroiam sa iti zic ceva....
- Ce este printea Luna ?
- Twilight eu.... eu ..... eu sunt...........mama...........TA.
- Cuuuuuuuuuuummmmm???? Adica tocmai am aflat care este mama mea adevarata.
- Intradevar.
- O, mama ce ma bucur. Tot timpul asta mereu am crezut ca nu imi voi intalni nici odata parinti reali dar uite ca i-am intalnit. Si nu pot sa cred ca in totdeauna au fost atat de aproape. Dar am o singura intrebare .....
- Care ?
- Cine este tata?
- Cine....... este ....... tata.....???
- Pai da tocmai asta am intrebat.
- Aaaaa .....a....a... nu conteaza .
- Terog spunemi trebuie sa stiu.....
- In regula...... Tatal tau a fost ........ King Sombra.
- Cine ?????
-King Sombra cel ce te-a atacat la......
- Mama stiu cine este ...... chestia e ca daca eu sunt fica lui el de ce m-a atacat?????
- Deoarece el este suparat pe mine.
- Cand eram mai tanara noi doi am fost impreuna ...... atunvi eu eram de partea raului. Si nu dupa mult timp a aparut chestia cu Nightmermoon . Cat am fost acolo am realizat ca sunt isarcinata cu tine. Am reusit sa evadez de pe luna si sa ma intorc pentru o noapte in Ponyville.... in noaptea acea tu te-ai nascut. Apoi mi-am dat seama ca tu nu puteai sa traiesti pe luna cu mine asa ca te-am last la o usa oarecare cu gandul ca poate acei ponei ye vor infia. Si asa ai aparut tu. Dupa ce m-am intors de pe luna cu ajutorul tau Sombra se casatorise cu Christalis.
Si de atunci am devenit dusmani si m-am pus de partea binelui.
- Deci sa inteleg ca eu mi-am omorat TATAL??????
- Da dar a fost cu un motiv ....
- Care?
- El ti-a atacat familia .
- Intradevar daca eu nu il omoram ;Cadance , Shining Armor , prieteni mei si pote chiar intreaga Equestrie nu ar mai fi fost cum o stim noi .
-intradevar.
- Haide acum sa merhgem sa iti arat castelul.
- Ok.
CITEȘTI
Micul meu ponei -Peripetiile celor patru printese-
FanfictionAceasta poveste este inspirata de catre Micul meu ponei nu copiata .