Cześć II

1.1K 53 2
                                    


Ten sen... Był bardzo dziwny czy to coś znaczy czy to może się stać prawdziwe. Adam? Adam ma tyle fanek przecież to youtuber... Co on by tu robił?
W każdym bądź razie Napewno nie ide do kawiarni! Chociaż.. Eh nie wyspałam się może pojade po południu na zakupy?
Hmm tak dobry pomysł pare ciuszków polepszy mi humor.
A więc zjadłam śniadanie umyłam się i ubrałam wzięłam kluczki z samochodu i pojechałam do galerii katowickiej. Gdy weszłam na 2 piętro byłam zaskoczona, setki ludzi przeciskający się przez innych, pomyślałam o boże co sie dzieje odwróciłam się i poszłam kompletnie w przeciwną strone od tłumów. Nagle męski głos krzyknął - Iza!!
Pomyślałam sobie pewnie to kogoś innego woła. I wtedy znowu usłyszałam :
-Iza!!!
W końcu powoli się obróciłam i zobaczyłam biegnącnego Adama.
-Iza zaczekaj to ja Adam!!
-Cześć?
-Hej Iza tak dawno sie nie...
-tak tak dawno już 4rok wiem że dziś masz ważny sprawdzian ale i tak zrobisz mi niespodziankę urodzinową.
-o czym ty mówisz???- Powiedział zaskoczony
- przepraszam musze już iść... - pobiegłam zawstydzona w strone sklepu 4 face. Boże to był Adam! Jak się wygłupiłam... To akurat nie był sen? Prawda? Prawda!? Obudź się, obudź się, obudź się! Uff to nie sen a może było by lepiej gdyby to był sen,bo w tedy bym już tak się nie wygłupiła! Muszę przeprosić Adama. Pojechałam do domu i połowę dnia spałam, wieszorem jak jakaś głupia czekałam na Adama ale nic. Całą noc myślałam o Adamie,rano pomyślałam aby do niego napisać, tak to dobry pomysł.
Rozmowa sms:
-Cześć..
-Hej Iza co ci odbiło?!
-Ehh Adam naprawdę przepraszam..
-nie przepraszaj nic sie nie stało :)
-dzięki, hahahah
-Masz jakieś plany na wieczór?
-nie
-to zapraszam Cię do kina
-dobrze to o 8 u mnie :*

Adam ~NaruciakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz