4.bölüm~☆

122 16 15
                                    

...

"Efendim,siparişlerinizi alayım."

"1americano,1 iced caramel macchiato,2 san sebastian,lütfen."

"Peki efendim.Hemen hazır olur."

"Teşekkürler."

Garson masadan uzaklaşırken,Hyunjin Felixe döndü.

"Americano çok acı nasıl içiyorsun onu?"

"Benim damak tadım böyle."

Deyip,gülüştüler.

"Ee söyle bakalım ne yiyeceksin?"

"Bibimbap ve bulqoqi ola bilir."

"Hmm,peki oraya gideriz öyleyse."

Felix telefonunda bir şeyler yazıp yeniden Hyunjine döndü.

Biraz sessizlik oldu

"Felix,sen okuyor musun?"

"Hayır,mezun oldum."

"Anladım."

"Senin kaç yaşın var?Okula yazdıralım mı seni?İster misin?"

"Bilmem ki..Perilerin dünyasında da okula gidiyordum.Fakat,korkudan başka duygularım,hislerim olmadığı için hocalar ve öğrenciler beni sevmiyordu.Yine öyle olucaksa istemiyorum."

Ah,Felix elinde olsaydı o sikikleri birer birer doğrardı.

"Hayır,bebeğim,korkma.İnsanların dünyasında da öyle kötüleri var.Ama ben seni hep koruyacağım.Asla öyleleri ile karşılaşmana,sana kötü davranmalarına izin vermeyeceğim."

Hyunjin düşünüyordu,böyle ilgili ve mükemmel birini hakediyor muydu?

"Söz mü?"

"Söz,bebeğim.Söz.Seni hep koruyacağım ve asla bırakmayacağım."

Serçe parmağı ile Hyunjinin serçe parmağını sardı.Baş barmaklarını birleştirdiler.

"Ben de söz veriyorum,hiç bir zaman,her ne olursa olsun seni bırakmayacağım."

Gülümseyip ellerini ayırdılar.

"Aşağı inerken hatırlatır mısın?Bir şey alacağım da."

"Hmhm tamam.Ne alacaksın ki?"

"İnince görürsün."

"Pekii."

Az önceki garson siparişleri getirip,geri döndü.

"Hadi,ye bakalım tatlını.Bakalım beğenecek misin buranın tatlılarını."

Buranın sahibi Felixti.Bu minik tatlı kafeyi Avmnin sahibi olan babası Felixe devretmişti.

"Bu arada,okul konusunu sonra konuşuruz.Eğer istersen seni babamın okuluna yazdırırım.Babam orada,öğrencileri ve öğretmenleri iyi seçiyor.Yani zorbalar yok.Rahatca okuya bilirsin.Tabii sana kalmış."

"Babanın okulu mu var?"

"Evet.Her neyse tatlıyı ye bakalım."

Felix Hyunjinin hemen denemesini istiyordu, çünki ona özel olarak Korenin en iyi tatlı yapan şefi yapmıştı bunu.Üstünü değiştirmeye giderken haber vermişti.3 saat mağazada gezerken ise hazır olmuştu çoktan.

Bunun için büyük bir meblağ ödeyecekti.En özelinden,en özel,en iyi malzemelerden yapmıştılar.

Fakat,Felix pekte önemsemiyordu parayı.Sadece bebeğinin beğenmesini istiyordu.

My Fairy/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin