Once Upon A Time.....

7.7K 424 2
                                    

My Angelic From SaungKyarMyaing

Part 1

ဂ်ိဳဆြန္​း​ေခတ္​.....
WuYiFanဆိုတဲ့ဘုရင္​နန္​းတက္​စဥ္​ခ်ိန္​ခါ​ေပါ့....

ထိုဘုရင္​ကိုအရပ္​သူအရပ္​သားမဆိုထား​ေလႏွင္​့နန္​းတြင္​းကသင္​့တင္​္​​့​ေသာရာထူးႏွင္​့တာ၀န္​ထမ္​း​ေဆာင္​​ေန​ေသာအမတ္​မ်ားပင္​တစ္​ႀကိမ္​တစ္​ခါမ်ွမ်က္​ႏွာ​ေတာ္​ကိုဖူး​ေတြ႔ခြင္​့မ႐ွိ​ေခ်.မ်က္​ႏွာ​ေတာ္​ကိုမျမင္​ဖူးက်​ေသာ္​လည္​းWuYiFanဆိုတဲ့ဘုရင္​ႀကီးရဲ႕ဂုဏ္​သတင္​းက​ေတာ့မၾကားဖူးသူမ႐ွိသ​ေလာက္​ပင္​!!တစ္​တိုင္​းျပည္​လံုး​ထိုသတင္​းၾကား႐ုံႏွင္​့မ​ေၾကာက္​ရြံသည္​မ႐ွိ​ေခ်..ထိုဘုရင္​သည္​

ခက္​ထန္​သည္​ အမ်က္​​ေဒါသႀကီးသည္​.အမွားတစ္​ခုက်ဳးလြန္​သည္​ႏွင္​့​ျပစ္​ဒဏ္ကိုႀကီးမားစြာစီရင္​ခ်က္​ခ်တတ္​သည္​.ထူးျခားခ​်က္​မွာ ​ဘုရင္​ဘုန္​း​ေတာ္​​ေၾကာင္​့ စူး႐ွ​ေသာအၾကည္​့​ေတြကိုပိုင္​ဆိုင္​ထားသည္​.​ေဒါသျဖစ္​​ေနခ်ိန္​ဆို မ်က္​၀န္​းအစံုမွမီး​မ်ားျဖာထြက္​၍ျပာက်​ေစႏိူင္​သည္​..

ထိုအခ်က္​နဲ႔တင္​WuYiFanဆို​ေသာဘုရင္​ႏွင္​့မည္​သူမ်ွမ​ေတြ႔ဆံုခ်င္​က်.ထိုဘုရင္​၏​​ေကာင္​း​ေသာဂုဏ္​သတင္​း​မ်ားမွာ

ဘုရင္​တစ္​ပါးတြင္​႐ွိအပ္​​ေသာၾကင္​အင္​လကၡဏာကိုပိုင္​ဆိုင္​ထားသူျဖစ္​သည္​.ဤသည္​ထက္​ တစ္​ဆင္​့စကားတစ္​ဆင္​့နားျဖင္​့ၾကားရသည္​မွာ ထိုဘုရင္​သည္​ အသက္​အရြယ္​အားျဖင္​့ငယ္​ရြယ္​လြန္​းသည္ဟုဆိုနိုင္​ပေမည္​.ပံုပန္​းသြင္​ျပင္​ကို​ေတာ့မည္​သူမ်ွ​ေသခ်ာမျမင္​​ေတြ႔က်​ေပ.​ေတြ႔ျမင္​ဖူးသူမ်ား​ေျပာစကားအရထိုဘုရင္​၏မ်က္​ႏွာ​ေတာ္​ကိုဖံုးအုပ္​ထားသည္​ဟုသိ႐ွိရ​ေလသည္​. (Hint For Behind The Mask,The Two Of Fic Are Related)

႔​္​ထိုသူသည္​တိုင္​တည္​စကားက်ိန္​ဆိုပီး​ေနာက္​မ်က္​ႏွာ​ေတာ္​ကိုဖံုးအုပ္​ခဲ့သည္​ဟုသိရ​ေလသည္​.ထိုသူ႔မ်က္​ႏွာကို ကန္​႔သတ္​တားဆီးထားတဲ့​ေဆာင္​ပုဒ္​က

'''ငါဘုရင္​၏အရာခပ္​သိမ္​းအားပိုင္​ဆိုင္​သူသာလ်ွင္​အက​ြၽႏု္​ပ္​၏​ေခါင္​းအစ​ေျခအဆံုးကိုျမင္​​ေတြ႔ခြင္​့ထိ​တေြ့ခြင့္​႐ွိသူျဖစ္​ပါ​ေစသား....ဤတိုင္​တည္​စကားနဲ႔ဆန္​႔​က်င္​​၍အကြၽႏု္​ပ္​မ်က္​ႏွာ​ေတာ္​အားျမင္​​ေတြ႔ရန္​ႀကိဳးပမ္​း​ေသာ သူစိမ္​းမည္​သည္​ကားအကြၽန္​ုပ္​အနားကပ္​႐ုံမ်ွပင္​အ​ေသြးအသားမ​်ားမီး​ကဲ့သို႔ပူျပင္​း​ေလာင္​က​ြၽမ္​း၍အသက္​ဆံုး႐ွံုးပါ​ေစသား....အကြၽန္​ုပ္​အားပိုင္​ဆိုင္​မည္​့ၾကင္​ယာ​ေတာ္​မည္သူျဖစ္သည္ကို...​​​ဘုရင္​မင္​းျမတ္​တို႔မ​်က္​၀န္​းအစံုမွမက်အပ္​​ေသာမ်က္​ရည္​မ်ားသည္ထိုူသူႏွင္​္​​့​ေတြ႔​ဆံု​ေသာအခါအဆက္​မျပတ္​က်ဆင္​းလာျခင္​းျဖင္​့အသိ​ေပးပါ​ေလ!'''

My Angelic From SaungKyarMyaingWhere stories live. Discover now