4 Hádka

27 4 0
                                    

Zamávala mu a otevřela vchodové dveře: Co to je!!!.......
Uviděla jsem Beth ležet na zemi a u ní seděl Logan. Pomyslela jsem si proboha on jí zmlátil ale když se na mě otočil měl monokla a brečel zeptala jsem se ho co se stalo, ale než mi všechno začal vyprávět okamžitě jsem zavolala záchranku a oni řekli, že tu budou za 15 minut.

LOGAN P.O.V

Začal jsem jí říkat všechno co jsem věděl:

Takže jel jsem se svojí přítelkyní na dovolenou a Beth jsem řekl že jedu se svým bratrem, aby nevěděla že mám přítelkyni . No odjeli jsme a v letadle jsem si pustil nějakej pořad, kde právě říkali, že si Selenu chci vzít. Nebyla to pravda a strašně jsem se bál, že jste to viděly a tak jsem Beth napsal zprávu, že to není pravda , že se s ní chci rozejít, neodepsala mi. Bohužel mě viděla Selena a začala na mě řvát, něco jako že si to nemůžu dovolit. Vystoupila na nejbliším letišti  samozřejmě já za ní, chytila poslední letadlo, které tu hodinu letělo. Musel jsem hodinu počkat. Když jsem přiletěl okamžitě jsem běžel sem, ale bylo pozdě. Selena jí nejspíš praštila do hlavy a Beth spadla přišel jsem právě, když Selena do ní vší silou kopala do hlavy. Hned jak jsem se Beth zkusil pomoct schytal jsem pěstí a ona zdrhla. Dvě minuty na to jsi přišla ty byl jsem tak v šoku, že jsem ani nezavolal záchranku.

Strašně jí chci říct jak to všechno bylo, ale bude to chtít slyšet vždyť kvůli mě skoro umřela? A slzy se mi znovu spustili jako Niagarské vodopády. - NIKDY jsem takhle nebrečel kvůli nikomu. A už vůbec ne kvůli holce.

SELENA P.O.V

"Jak si tohle může někdo vůbec dovolit k někomu jako jsem já". Pomyslela jsem si. Když jsem došla k sobě domů lehla jsem si a přemýšlela o tom jak mě Logan mohl podvést s takovou chudou nánou, která se neumí ani oblíkat v poslední modě. Zamilovala jsem se do Logana asi před jedním rokem a já naivka si myslela, že je to ten pravý. No tak asi nee.

BETH P.O.V

Probudila jsem se až v nemocnici a vůbec nic jsem si nepamatovala. Vedle mě seděla Lili a Vanes, tak jsem se jich zeptala co se vlastně stalo. Všechno mi řekly, jediné na co jsem se potřebovala zeptat: Kde je Logan? Holky se na sebe podívaly a potom naráz odpověděly, že tu seděl celou noc a potom šel na vyšetření, měli totiž podezření, že má zlomené žebro. Od té doby ho neviděli. Zděsila jsem se. A

Asi za hodinu holky muselz do práce, kterou si mezitím našly. Po chvíli jsem usla. Zbudil mě až doktor, který mě šel zkontrolovat. Okamžitě jsem se ho zeptala, jestli je Logan v pořádku a co mu vlastně bylo. Podíval se na mě a řekl: Nemohu vám říct bližší informace, protože nejste rodinný příslušník, ale mohu vám říct pouze jedno a to že je v pořádku aleží na pokoji v patře nade mnou.  Okamžitě jsem se tedy uklidnila. A znovu usnula......

O 5 DNÍ POZDĚJI:

Stále BETH P.O.V

Dnes mě konečně postí domů, ani nevím proč jsem tady byla tak dlouho. Domluvila jsem se s holkama, že na mě budou čekat za půl hodiny před nemocnicí. Už jsem byla hotová a zbývalo mi ještě 10 minut. Najednou někdo vešel do pokoje, ale ani jsem se nemusela zvedat hlavu, myslela jsem totiž, že je to doktor s nějakými papíry, které mám podepsat. Ten někdo si odkašlal a tím mě donutil zvednout hlavu, ale nebyl to doktor, byl to Logan a měl smutný výraz v obličeji a oči se leskly od slz. Podíval se na mě a nadechl se asi ctěl něco říct ale z jeho úst nic nevyšlo a tak jsem začala já. Proč jsi mi to neřekl? Zeptala jsem se ho.On se na mě znovu podíval a řekl: promiň strašně mě to mrzí. A otáčel se k odchodu. Chytla jsem ho ta ruku a trošku zvýšeným a naštvaným hlasem jsem řekla: ty mi ani nedokážeš říct, že máš přítelkyni a že o mě nestojíš. Pustila jsem mu tu ruku a podívala se na jeho rty, pak do očí a potom zase na rty asi poznal co jsem chtěla udělat a tak  mi dal lehkou pusu a odešel....

Storka za všechny prachyKde žijí příběhy. Začni objevovat