Merhabalarr!,ben yazariniz kuzulaarimmmmm,size kucuk bir sey soyledikten sonra hemen kitaba gecicem.
Bu bölüm boool ters köşeli olucak unutmayin,lütfen yazdigim şeyler yuzunden bana sövmeyin sizi seviyorum 🫶🏻.
!!-Şarkı bölüm ile alakali degildir sadece seviyorum diye koydum!!.
ŞIMDIII BÖLUME GECELIMMM HEYCANLI DAKIKALAR SIZI BEKLIYORRR.
...
Adam arkadasini dönduğunde abimin teşkilatindaki kirmizi listedeki en ustlerde aranan azılı bir seri katili gormuştum.
O anlik panik ile telefonumu cebimden cikarmiştımki adamin bana dogru geldigini gordum,o anda telefonu cantama atıp arabami park etigim yere dogru koşmaya başladim,adam cok hizli koşuyodu ama ilk kez aklimi çalistirip cantamdaki pet şişeyi adamin ayaklarina atım adam yere duştugu icin zaman kazanmiştim ve son hiz koşmaya devam etim.
Arabaya yetiştigimde bir dakika bile duşunmeden binip gazi kökledim,aynadan arkama bakinca birinin beni takip etigini gordum ve aklima gelen fikir ile telefonu alip abimi aradim "Alo,abi beni dinle kirmizi listede ilk siralarda aranan bi katil peşimde ve şimdi siz bizim dağ evinin oraya pusu kurun,ben adami oraya cekip yakalaticam.,, "Ayla! Ne dediginin farkindamisin sen bu cok tehlikeli!,, "Abi lutfen dedigimi yap cabuk olun adam her an önümu kesebilir,,
"Adami 10 dakika kadar oyalayip hemen dağ evine sur,ve sakin ama sakin tenha sokaklara girmiyosun anlaştikmı?,, "Anladim abi,, "Güle gül-,aaa telefonu yuzume kapatmiş hayvan herif,,.Adami 10 dakika oyalayip dağ evine surmuştum ve adamda tuzagimiza duşup yakalanmiştı,dağ evinin önunde aracimi park edip eve girdim,orda beni diger askerler karşıladı ve sesiz olup yukariya cikmami işaret etiler bende ikiletmeyip hemen yukariya cıktım.
Bir kaç dakika sonra aşağidan silah sesleri geldi,yukariya biri koşmuştu bende o anin panikligi ile abimin kendimi korumam için verdigi silahi kapiya tutum,tam içeriye biri girdiginde silahi ateşledim ve o adam yere yiğilmişti.
Cok korktugum icin çiglik atip bi koşeye sindim abimlerin ekibi ise cığligimi duyar duymaz yukari koşmuştular,adami yerde kanlar icinde gorduklerinde şok olmuş bi şekilde bana bakiyodular ama adamin nabzina baktiklarinda hepsi rahat bi nefes almiştı cunku adam ölmemişti.
3 saat sonra...
Karakola gidip ifademi almişlardi,bende mecburen her şeyi detaylari ile anlatmak zorunda kalmiştim.Abim bana her ne kadar kizsada yine bir şey diyememisti cunku acimi biliyodu.
...
Eve geldigimde ilk işim Aralin evinin anahtarini alip onlara gitmekti,bu bana piskolog ile konuşmaktan daha iyi geliyodu.
Eve girdigimde hemen aralin odasina girmiştim 1 buçuk ay olmuştu ama haila kokusu odasındaydı,yatagina gidip yattım ve kokusu daha sert bi şekilde burnuma gelince ağlamaya başladım cunku onu o kadar özlemiştimki anlatmaya kelimeler yetmezdi.
Gözlerimi açtıgımda Aralin yataginda uyudugumu fark ettim ve biraz daha uzanip ayaga kalktım,etrafa bakininca bi kitap ilgimi cekti ve gidip açtim.
Kitabi actigimda ilk sayfasinda bir kac kelimenin alti cizili oldugunu gordum ve hemen okumaya başladim "Kirşağ sokagi no12,sevgilini bul,, yaziyodu bende hemen telefonumu acıp haritadan konuma baktim ve cok issiz bir yer oldugunu gordugum icin bir dakika duşunmeden abimi aradim "Alo abi,, "Efendim güzelim?,,
"Abi ben Aralin evine girmiştim,odasina girip yatagina yattim ama uyumuşum uyandigimda Aralin masasinin ustune bi kitap vardi ama ben onu oraya koymamiştım actigimda ilk sayfasina bir kac cümlenin alti cizili idi bekle okuyorum 'Kırşağ sokağı no12,sevgilini bul, yaziyo,, "Abim bekle geliyoruz sakin kendi başina gitme beraber gidicez,, "Tamam bekliyorum,,.Abimler geldiginda hemen konumu gostermiştim ve evi aramaya cikmiştik abimin ekibinden 6 kişi gelmişti ben abim ve Kürşat abi kuzey yonune,Ali Alp abimler güneye,Cihan ve Berat abimlerse batı yonune gitmişti.
20 dakikanin sonunda no12 yi bulmuştuk abim ve Kürşat abi hemen silahlarina davranip evin acik kapisindan girmistiler bende arkalarindan girdim.
Abimler ust kata ciktilar banada kendimi korumam icin silah verip alt kata yolladilar.
Alt kata indigimde 4 oda oldugunu gormuştum ilk önume gelene girip silahi odanin icine dogrultum ama kimse olmadigini gorunce iceri girdim.
Etrafima bakindim ama hicbir şey yoktu.
Ikinci odaya girmek için dişari ciktim ve koridoru kontrol etim ama kimse yoktu odanin kapisini ayagim ile acip etrafa baktim kimse varmi diye ama yoktu odanin icinde sadece bi masa ve sandalye vardi onlara yaklaştikca yine bi kitap buldum.
Kitabi açıp kariştirdigimda bir kordinat gördum ve abimi aradim.
"Alo abi,alt kataki solda 2 ci odaya gelin acil,, 2 3 dakika sonra abimler gelmişti.
"Kürşat,sen Aylayla kal ben bi istihbarat'ı arayıp geliyorum,, "Tamamdır komutanim,,
Aradan yarim saat geçmişti ama abim halla geri donmedigi icin sesizce kürşat abime "Abi ben abime bakip geliyorum,, dedim o da kafasini sallayip "Tamam ama dikat et ufaklik,, dedi.
Odadan dişari ciktigimda abimin halla telefonda konuştugunu gördum bende onlara biraz yaklaşip dinleme başladim.
"Abi bak kordinatlar burayi gosteriyo ama ben didik didik butun odalari aradim hicbirşey yoktu,, telefondan bi bağırma sesi gelip abim "Tamam buluca,, diyip telefonu kapatı.
Abim buraya dogru gelirken bende hemen odaya koştum ama Kürşat abimin bi yeri inceledigini gorunce yanina yaklaştım.
Yavaş yavaş yanina yaklaştım ve bende bakmaya başladim.
Tam o sirada bastigim yerden bi citirti geldi ve boşluk oldugunu anladim.
"Abi bastigim yer boşluk,sesi cok tok geliyo,,
Abim bir şey demeden yanima gelip etrafa bakinmaya başladi sonra bana ayagimi cekmem icin işaret etiginde bi delige parmagini sokup o yeri kaldirdi.
Icerisinde aşagiya uzanan bi merduven vardi ve abim "Kürşat sen önden Ayla sen ortadan gidiyosun bende arkanizdan geliyorum,Kürşat ön tarafa dikatli ol bende arka tarafi korucam,, ikimizde tamam dedigimizde abimin dedigi gibi aşagiya dogru ilerledik.
Ilerledikce bi kahka sesi koridora yankilandi bizde oraya dogru ilerlemeye başladik.
Kürşat abim digerlerini arayip gelmesini söyledi.
Butun ekip toplaninca beni arkalarinda alip odaya ilerlediler.
Kapiyi açinca ne olduguna bakmak için parmak uçlarima yukselmiştimki gordugum goruntu ile buyuk bir çiğlik atım.
Bölum sonu
Lütfen bana sövmeyin arkadaşlar akxnskznsk.
En uzun yazdigim bölum bu heralde agaaaa xksnxmk (904 kelime)
Yeniden soruyorum ayla kimi görmuştür?
Ayy spoi vermeden duramicaaammmmmmm bakin simdi o kişi Aylanin sevdigi biri olabilir *Aylanin kardesi,sevdigi falan ama kim bilememmm*ahhahzjskxnkshxkxb.
Biraz yorum falan yazinda konuşalim aaa hem dusuncelerinizi okumak bana iyi geliyoorr.
24 kasimda bi istisna yapip 2 bölum atabilirim bilesinizz.
Inst-Sinem_ozgun120
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk göruşte aşk +18
FantasyCok fazla tatlılık icerir. Kitabin icinde cinselik vardir rahatsiz olan okumasin lütfen. *Ç*alınması durumunda yasal işlemlerin başlatilicagini bilin lütfen.