Hmmmmm.....Oare unde sunt? Vad lumina!Dar ce e acolo? Bambus!Si...si...un urat cu ochii striviti?Cap de blana! Abia m-am nascut! Sau abia mi-au dat ochisorii? Cred ca da,iar uratul ala cred ca e doctorul... Dar ce face aici?
-Jessie, stai linistita! Trebuie doar sa iti dau o pastiluta!
De ce?!?!?! Nu vreau pastila!Nu vreau! Stop! Nu imi place! Hallllggg....Pta...pta..pta... Nu are un gust atat de rau.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Hoooaaaaaa! Se pare ca am adormit! Urias tampit cu ochi de guma, mi-ai dat somnifere! Asa deci, ah? Lasa ca o sa mai treci tu pe aici si atunci o sa am gheare si colti si vezi tu ce pataseti! Stai, nici nu am realizat unde sunt... Unde sunt? De ce imi e atat de cald incat simt ca o sa-mi scape treburile? Ce e asta de pe mine atat de enervanta....dar totusi atat de calduroasa.... Haaaaa! Ce bine e! Jessie! Revino-ti!Trebuie sa scapi de aici!
--------------------------------------------------------------------------------------
Salut! Sper ca va place capitolul! Abia am inceput cartea si sunt in colaborare cu Melody_Melody6 si cartea ei, Viata unicornului Joe
CITEȘTI
Un pandicorn si jumatate...
HumorPovestea ursuletului panda,Jessie si a unicornului Joe care devin prieteni si ajung sa aiba o multime de "aventuri" In colaborare cu Melody_Melody6 si cartea Viata unicornului Joe Cover by @_SIMOD_ 💙