#6 - La supermarket

35 10 3
                                    

In fine, Joe nu a stat agatat pana a clocit borcane cu Nutella, deoarece a trebuit sa dorm o noapte cu Melody drept jucarie de plus ca sa-l dea jos de acolo... Ca sa nu mai avem alte conflicte despre lipsa, usturatoare pentru Melody, a Nutellei in frigider am mers dimineata urmatoare la supermarket...

-Jessie, asteapta putin! a spus Melody. Aici, in CiocoNutellPuf...locuitorii nu sunt chiar atat de prietenosi cu ursuletii panda...asa ca trebuie sa iti pun astea sa te port drept rucsac!

-Melody, nu mai... joe nu a apucat sa termine ca Melody i-a pus mana la gura si i-a soptit indeaproape..

-Joe, cred ca iti place sa stai agatat... ori taci din gura, ori...

-Pai si de ce mai vin cu voi atunci...

-O,dragutza mea! Nu am putea sa te lasam singura acasa... Acum, hai sa iti punem astea.

A fost destul de dureros... mi-a capsat sforicelele de blanita...Inca ma doare!

-Bun, acum poarta-te ca un rucsac! a spus Melody.

-Aaam.. Cum se poarta un rucsac?

-Nu! Rucsac rau! Prima regula din a te purta ca un rucsac e sa nu te misti si sa nu vorbesti... Acum, haide! a spus in timp ca m-a pus in spate.

La supermaket...la raftul cu Nutella...

Eram la raftul cu Nutella in timp ce Melody se hotara intre Nutella cu alune si Nutella Duo cand un baiat super dragut ca venea spre noi...Nu a apucat sa spuna nimic ca l-am speriat ingrozitor cand am stranutat...A plecat strigand...Imediat Melody s-a intors si se pare ca il cunostea pe acel baiat...

-Hei,Marco!...el continua sa alerge strigand. Hmm.. Oare de ce nu mi-a raspuns?

-Habar nu am.... Nu avea niciun motiv sa reactioneze astfel...

Melody s-a intors din nou la treaba ei nehotarata si cand s-a hotarat sa ia din amandoua si ne duceam la casa a venit o fata cu o moaca care cere pumni... Melody s-a prefacut ca nu o vede dar mi-a sotit ca e cea mai populara si enervanta fata de la scoala ei...

-Vai, Melody! Ce rucsac ti-ai tras! a spus in sila.

-Buna si tie, Viviana! a spus indiferenta Melody.

-Da, auzi?! De unde ti-ai luat rucsacul asta, de la obiecte pierdute cumva?!

In acel moment am sarit pe sacul ala de box in sclipici si i-am tras o laba peste fata...se pare ca am si zgariat-o....

-Jackpot! am spus in timp Vivi-sac de box alerga urland prin supermarket.

-Jessie, aproape ca i desfigurat-o! Te iubesc, pufosenie mica!

Cand m-a vazut ca sar din spatele lui Melody si lovesc un Vivi-sac de box casierita a lesinat...

-Asta inseamna ca primim Nutella pe gratis?

Un pandicorn si jumatate...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum