Daşvanlı rüyalar Keyifli okumalar 😽✨

188 19 3
                                    

Minho arabayı hızla eve doğru sürmeye başladı. Eve vardığında Jisung'u kucağına alıp üst kata çıkarttı. Jisung Minho'nun kucağında yavru bir sincap gibi duruyordu. Minho Jisung'un bu halini sevmişti. Minho Jisung'u yatağa nazikçe yatırdı.Kendisi de duşa girmişti.

{Jisung'dan}

"Burası da neresi,neredeyim ben?"

Nihayet Jisung kendine gelebilmişti. Şaşkın bir şekilde etrafı inceliyordu. Tam ayağa kalkacakken banyonun kapısı açıldı. Minho duştan çıkmıştı. Jisung Minho'nun vücuduna şaşkın bir ifade ile bakıyordu.

"Vücudumu beğenmiş gibi görünüyorsun minik sincap"

Jisung utanarak kafasını çevirdi.

"Lütfen üstüne bisi giyin"

"Peki sincabımm"

Minho üstünü giyinmek için gitmişti.

*Hayır hayır beni kaçıran birine aşık olamam. Kendine gel Jisung buradan kaçmanın bir yolunu bulmalısın*

Ayağa kalktım ve evden çıkmak için odanın kapısına yöneldim. Kapıyı açtığım gibi koşmaya başladım Minho gelmeden evden çıkmalıydım. Fakat kapının önünde iki adam vardı. Onlar varken evden çıkamazdım. Aşağıya indim ve karşıma çıkan ilk kapıyı açtım. Bu kapı mutfağın kapısıydı ve mutfaktan bahçeye çıkan bir kapı daha vardı. Koşarak kapıyı açtım. Tam dışarı çıktım diye sevinirken evin etrafındaki korumaları görürüm.

"Han Jisung lütfen odanıza geri dönün."

"Niye, zaten burası benim evim değil ki."

"Lütfen Han Jisung odanıza geri dönün Lee Minho'nun emri"

Korumayı umursamadım ve odaya geri döndüm. Yatakta oturmaya başladım 1-2 dk sonra Minho geldi ve hemen ona şu soruyu sordum

"Beni niye kaçırdın,burası neresi ve sen kimsin"

Minho hızla söylediğim soruları tek tek cevapladı.

"Seni önemli bir iş için kaçırdım,burası benim evim(vaa hiç bilmiyorduk)ve ben Mafya Lee Minho.

"Mafya mı güldürme beni ne saçmalıyorsun sen ya"

Minho ne kadar sinir olsa da sakin kalmaya çalışıyordu. Jisung Minho'ya tam bişi söyleyecekken Minho'nun telefonuna bildirim geldi.

Minho:
Ne var siktiğimin çocuğu!

Bangchan:
Minho acil xxxx yerine gelmelisin.

Minho:
Gene ne var ya.

Bangchan:
Ya gel hadi salak patron sana baya sinirli.

Minho:
Üff be geliyorum.

Minho telefonu kapattı ve üzerime doğru gelmeye başladı.

"Sincabım benim acil bir işim çıktı. Evden sakın çıkmıyorsun. Bişi isterse  korumalara söyle."

Onaylar bir şekilde kafamı salladım. Tam çıkacakken burnuma küçük bir öpücük bıraktı ve evden hızla çıktı. Buda benim için büyük bir fırsattı. Minho evden çıktıktan 5 dk sonra evden kaçmaya çalıştım,birsürü koruma olmasına rağmen sonunda büyük evden kaçmayı başardım.

Gücün yetebildiği kadar hızlı koştum. Evden baya uzaklaşınca durdum ve soluklandım. Dinlendikten sonra yürümeye başladım biraz yürüdükten sonra bir yol vardı orası baya bi tenha'ydı,az da olsa korkmuştum ama korkumu yenip yürümeye başladım taki biri arkamdan seslenene kadar.

"Şitt gelsene sen bi"

Umursamadım ama korkmuştum yolumu geldiğim yöne doğru çevirerek yürümeye devam ettim. Arkamdan iki kişi geldi ve beni bir ara sokağa götürdüler.

"Dışarıda yanlız ne yapıyorsun bakayım,buralar senin için tehlikeli değil mi"

Ben tam bişi söyleyecekken adam dudağıma yapıştı. Bir yandan da rahatsız edici hareketler yapıyordu. Gözlerim dolmuştu ve artık ağlamaya başlamıştım. Çünkü hem korkuyordum hemde yanlız'dım. Adam tam tişörtümü çıkaracakken biri arkadan adamın kafasına yumruk attı. Evet bu Minho'ydu. Minho adama bağırarak dövmeye başlamıştı. Minho adamın üstünden kalkar kalkmaz koşarak Minho'ya sarıldım.

"Minho özür dilerim bir daha senden habersiz bir yere gitmeyeceğim."

Jisung fazlasıyla korktuğu için Minho Jisung'u kucağına alıp eve götürdü.

Minho ve Jisung yorgun oldukları için hemen uyuyacaklardı.

"Ben nerede yatacağım"

"Koltukta"

"Ama ben yatamam"

"Yaa Jisung ya bu yatakta birlikte yatarız yada sen koltukta yatarsın"

Jisung koltukta yatmak istemiyordu mecburen teklifini kabul etti. Minho' da Jisung'da bir an önce uyudular.

"Aşkolar yeni bölüm geldii"  😽✨

MAFYA MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin