(Minho'dan)
Tekrar şirkete gidip plan oluşturmam lazımdı. Acele etmem gerekiyordu çünkü Jisung evde tekti. Şirkete gittiğimde adamlara söylediğimde 5 dk içerisinde hepsi toplanmıştı.
"Hepiniz toplandığınıza göre başlıyorum. Biliyorsunuz ki biz Hyunjin piç'ini öldüreceğiz. Hazırlanmanız için 1 ay süre veriyorum. 1 ay sonra Hyunjin'i öldüreceğiz anlaşıldı mı"
"Anlaşıldı"
"Bide grubumuza Jisung'da katıldı. 1 ay boyunca onu eğitmeye çalışacağım ve oda bize yardım edecek"
Minho'nun şirkette uzun bir işi daha vardı.
(Jisung'dan)
Yatakta güzelce uyurken bir anda bir sese uyandım. Ne olduğunu öğrenmek için yataktan kalkıp sesin geldiği yöne doğru gittim. Kimse yoktu merak edip dışarı çıktığımda bütün korumalar yere serilmişti. Bir anda ağzımın kapatılmasıyla gözlerim kapandı.
(Minho'dan)
İşlerim bitip güzel bir şekilde eve döndüğümde bütün korumaların yerde olduğunu gördüm ve bir terslik olduğunu anladım. Hemen odaya Jisung'a bakmaya gittiğimde yoktu. Telaşla Bangchan'i aradım.
Minho:
Bangchan!!Chan:
Ne oldu la bişi mi oldu?Minho:
Jisung yok lan!Chan:
NEE!!Chan:
Oğlum sen yanında değil miydin.Minho:
Ben ofisteydim. Sonra eve geldiğimde korumalar yerde yatıyordu,odaya baktığımda Jisung yok. Ben ne yapcam eğer bunu patron ögrenirse beni yaşatmaz.Chan:
Tmm Minho sakin ol ben oraya koruma gönderiyorum.Minho:
Bak ne yap ne et Jisung'u bulmalıyız.Chan:
TmmTelefonu kapattım ve Jisung'u aramaya başladım.
(Jisung'dan)
Uyandığımda bir yataktaydım. Tam ayağa kalkacakken odaya biri girdi.
"Selam Jisung"
"Sen kimsin ve beni niye kaçırdın"
"Ben Hyunjin ve seni intikam için kaçırdım. İşim bitince seni öldürüp cesedini ormana atabilirim"
"Sen ne dediğini sanıyorsun. Minho nerede"
Hyunjin sert bir şekilde tokat attı.
"Bu evde Minho'nun adı geçmeyecek anladın mı"
Kulağıma yaklaşarak.
"Yoksa çok kötü şeyler olur Han Jisung"
Sözünü bitirip odadan çıktı. Bende çağresiz bir şekilde birinin gelmesini bekliyordum. Odanın kapısının önünde iki kişi konuşuyordu.
"Hyunjin mal mısın niye kaçırdın"
"Ya kaç kere dicem Felix Minho'yu öldürmek için dedim ya"
"İyi de senin işin Minho ile bu eziği niye kaçırdın"
"Bende bilmiyorum ama bu çocuğun Minho ile bir bağlantısı olabilir. Diğer korumaları gibi değil. Sanki Minho ile daha yakınlar. Hani belki sevgilisidir"
"Aslında olabilir. Çünkü bizim korumalardan biri Jisung ile Minho konuşurken bisiler duymuş"
"Eğer sevgilisi ise elimizde çok iyi bir yem var"