3 Casa del huts

228 6 4
                                    

Pov Robbie:
Oke we zijn nu onder weg naar de Ikea om wat spullen te halen voor de kamer van Matthy. Het lijkt me echt super tof dat hij hier heen komt het was ook best wel heftig wat hij heeft gemaakt en zit nu al 5 jaar in dat opvang centrum waar Raoul en Milo nu heen zijn. We zijn nu bij de Ikea aan gekomen halen we een bed wat kastjes en wat decoratie we gaan daarna ook nog even naar de action om even wat meer decoratie te halen en dan gaan we weer naar huis en al beginnen met het bed in elkaar zetten alleen gaat dat niet zog goed want ja Koen en ik hebben allebei twee linker handen wat ook wel te merken is want we zijn nu al twee en een half uur bezig met het bed in elkaar zetten en we zijn nog steeds niet klaar als we de deur open horen gaan hebben we wat tijd besef. We roepen dat we in de nieuwe kamer van Matthy zitten en toen ze naar de deur open deden en ons daar zagen zitten moesten Milo en Raoul heel hard lachen maar uiteindelijk hebben we vandaag Het bed en twee kasten in elkaar kunnen zetten en het is nu dan ook al half negen 's avonds en we vonden het wel goed voor vandaag. Dus hebben we nu wat eten bestelt en dat gaan we eten en dan morgen weer veder.

*volgende dag*

Pov Matthy:
Het is nu de volgende dag gisteren waren de jongens van de bankzitters hier en het was erg leuk. Jammer dat ze al weg zijn ik zit nu op mijn kamer als ik een bonk op mijn deur hoor ik loop naar de deur dan zie ik opeens dat Frank Chay tegen de muur naast mijn deur duwt ik roep meteen dat hij haar los moet laten en dat doet hij dan ook maar hij gaat dan niet weg maar hij loopt juist naar mij ik blijf daar verstijfd staan omdat ik denk aan vroeger als hij me dan vast pakt dan durf ik weer te bewegen en sla hem hard in zijn gezicht hij slaat mij terug en we beginnen een gevecht. Chay haalt onze begeleider en dan zie ik ook Milo en Raoul aan komen rennen en dan trek Milo me uit het gevecht en onze begeleider houdt Frank tegen er wordt er gevraagd wat er is gebeurt en dan leg ik alles uit wat er is gebeurt. En ze geloven me Frank wordt op zijn kamer gezet en ik ga een spelletje doen met Chay op de playstation want het was onze beurt. Als we klaar zijn wordt ik geroepen dat ik me spullen moet gaan verzamelen want ovenmorgen wordt ik op gehaald want ik heb nu een vader. 

Pov Raoul:
We zijn vandaag naar het opvang centrum gegaan omdat we gingen regelen dat niemand meer Matthy kon op halen. Als we in een kantoortje zitten klopt er iemand op de deur en als er open wordt gedaan zien we een meisje staan volgens mij heten ze Chayenna. En ze zegt dat er twee jongens in een gevecht zijn en een van die jongens is Matthy we rennen achter het meisje aan en inderdaad er zijn twee jongens aan het vechten. Milo houdt Matthy tegen en de begeleider dan ander het verhaal wordt uit gelegd en de jongen moet nu op zijn kamer zitten voor de rest van de dag Matthy gaat iets met het meisje doen en wij gaan weer veder met ons gesprek alleen vraag ik of ik misschien iets eerder Matthy  mag ophalen omdat ik het wel zielig vond en het dan niet nog een keer kan gebeuren. Het mag we kunnen hem overmorgen ophalen dus Milo en ik gaan nu snel naar huis en vertellen het de andere we moeten wel snel zijn we hebben vandaag veel gedaan we gaan nu slapen en morgen weer vroeg op. 

*volgende dag* 

Oke ik ben niet als eerste wakker want als ik beneden in de woonkamer binnen loop zie ik de andere jongens al zitten en volgens mij willen ze echt door dus pak ik snel een bakkie koffie en neem ik een boterham mee naar boven zodat we veder kunnen gaan. Het is even later en we zijn nu klaar met alle meubels dus dat is chill. Nu alleen nog alles in richten en dat gaan de andere jongens doe als ik Matthy ga ophalen.

Pov Matthy:

Vandaag heb ik niet veel gedaan dus ga ik maar vroeg slapen. Ik snap nog steeds niet waarom ik mijn spullen in moest pakken, maar ik ga maar slapen. Het is nu de volgende morgen en ik wordt wakker van Chay die vol op mijn bed staat te springen dat doet ze wel eigelijk bijna elke dag dus ben er wel aangewend, maar nog steeds wel vervelend. Ik stuur haar me kamer uit en kleed me om. Ben nu niet veel aan het doen als opeens de leider naar me toe komt en vraagt of ik mee mag komen waarom maar loop wel gewoon mee. We hebben nu een half uurtje in het kantoortje van haar gezeten als er wordt geklopt ze doet op en als er iemand binnen komt lopen zie ik dat het Raoul is. Hij glimlacht en vraagt dan of we mijn spullen gaan pakken en weg gaan. Ik kijk hem vragend maar blij aan ik mag eindelijk weg van deze plek. Ik loop naar hem toe om hem een knuffel te geven en te bedanken ik vraag nog wel of ik naar Chay mag en dat was goed ik vertel haar het nieuws en ze huilt meteen. Na 10 minuutjes horen we geklop op de deur en ik roep binnen en dan loopt Raoul binnen om te vragen of we gaan ik pak nog snel een bandje van me arm en doe hem om Chay haar arm en schrijf op een papiertje een berichtje en telefoon nummer dan loop ik achter Raoul aan die al mijn spullen in zijn auto had gelegd. We rijden naar casa del huts en als we daar aan komen zie ik de andere jongens al buiten staan en als ik uitstap kijk ik iedereen vragend aan.

Hee mensjes weer een deeltje sorry voor het lang niet uploaden had niet mijn tijd had slechten cijfers gehaalt en mijn ouders hadden ruzie maar nu gaat het weer en heb ook mijn logo ververst en zo dus weer lekker veder gaan. dus ja wel even stemmen anders gebeurt het zelfde met you als met Chayenna. dus wel stemmen

Doeiiiiiii

Ik zag je daar zitten, but why?Where stories live. Discover now