Harper
Cože!!!!! Počkej počkej já mám asi ušní halucinace ne? Ušní halucinace vážně co ty nevymyslíš. Já to myslím smrtelně vážně. Ale proč já proč si nezaplatíš nějakou kurvu. Protože mám chytrou a krásnou kamarádku která mi něco slíbila a navíc kurva by mi udělala ostudu. To je fakt co mám teda udělat?Rodiče na mě už dlouho tlačej že si mám najít holku a dnes je takový menší večírek a ty tam jdeš se mnou. Dobře beru to nebude to přeci tak zlý.
Celý den až do večera jsem s Alexem strávila u něj doma v dece popcornem a seriálem. Bylo to fajn Alex je taky celkem fajn.
Večer
Za cca hodinu je ten večírek a já se musím nějak připravit takžeeee.Beru si:
Účes
Make-up
Ze zdola jsem uslyšela zvonek což znamená že je Alex tady.
Sešla jsem schody a vydala se za ním. Otevřela jsem dveře a Alex na mě koukal s otevřou pusou. Čau Lewisi. Usmála jsem se. Emm Ahoj. Není to moc?Zeptala jsem se. Ne je to perfektní moc ti to sluší. Děkuju moc.
Dorazily jsme před krásný velký dům. Koukala jsem s otevřenou pusou.
Co tak koukáš zlato. Ještě jednou mi řekneš zlato a projdeš kastrací. Kočko zapomínáš že dnes můžu. Jen počkej na zítřek.
Alex mě vzal kolem pasu a společně jsme se vydali dovnitř.
Harp támhle jsou moji rodiče. Ukázal na pár celkem mladě vypadajících lidí.
Jeee ahoj Alexandře a kdo je tohle. Matko tohle je Harper moje přítelkyně. Dobrý večer paní Lewisová. Prosím tykej mi připadám si stará a říkej mi Melisa.
Dobře Harper ale to už asi víte. Usmála jsem se.Otočila jsem se na jeho otce. Vy musíte být jeho otec že? Ano to jsem a taky mi tykej jinak jsem Daniel.Dobře též jsem se usmála.
Harp zatančíme si?
Jasně proč ne?
Další kapitola je zde
Co říkáte na vztah Harp a Alexe?
Sorry za gram chyby
ČTEŠ
✰the coach's daughter✰
Teen FictionNa vlastní nebezpečí !!!! Led je její nejlepší kamarád brusle kamarádky a hokej vášeň. 18 letá Harper se vrací do města za svým otcem. Co se stane když potká hokejistu co má ego až do nebe možná až do vesmíru. 19 letý Alexander takový ten klasick...