(🫐KSIĄŻKA JEST PISANA Z PUNKTU WIDZENIA HYUNJINA🫐)
Wstałem jak co dzień rano, dziś nie szłem do szkoły bo była sobota heh, mam dziś się zobaczyć z Seungminem mojim najlepszym przyjacielem.
Obudził mnie budzik, a dokładniej piosenka od Wonder Girls o nazwie "Tell me" kocham tą piosenkę, podeszłem do szafy i wyciągnołem z niej jakieś pierwsze ciuchy z brzegu, białą koszulka i czarne dżinsy, zszedłem na dół, rodziców nie było już w domu bo była 9:47 a oni wyjechali w delegację dlatego Seungmin dziś do mnie przychodzi BO TAK. Zjadłem płatki owsiane, przeczesałem w lustrze swoje bląd włosy i wyszłem do sklepu.-oh, kurwa jak zimno- odezwałem się sam do siebie bo na podwórku był mega zaduch i mega piździło.
Wyciągnołem z kieszeni słuchawki i telefon i puściłem składankę piosenek BTS, w tym czasie zdążyłem wejść do sklepu, napisałem do Seungmina co może by zjadł._________________________________________
,rozmowa z idiota<3Debil<3:
kupić coś
konkretnieidiota<3:Kup może
HymmmDebil<3:
SZYBCIEJidiota<3:kup mi:
Ptasie mleczko
Mirinde
I rafaello
Chuj jak się piszeDebil<3
Ok
_________________________________________Szłem powoli do działu z napojami, patrzyłem się w telefon bo nie jestem jakiś super kontaktowy wobec ludzi, przechodziłem obok działu z wypiekami i nagle zawinięte w rulon foliowe woreczki obiły mi się o moje Conversy, stanoł przedemną chłopak, bardzo ładny chłopak, bląd włosy, piegi, chudzutki i troszkę niższy odemnie.
-o, przepraszam, te folje wywaliły mi się z stojaka- powiedział chłopak- jeszcze raz przepraszam
Ukłonił się przedemną a po chwili zaczoł zawijać foliowe torebki by odłożyć je zaraz na stojak.Kiedy już trochę odszedł z dwoma drożdżówkami z truskawkami coś mnie ruszyło.
-Hej! Choć tu!- zawołałem chłopaka a on odwrócił się do mnie i podszedł.
-Tak?-chłopak lekko się zawachał
-Daj mi twój numer telefonu- powiedziałem
-po co?- odpowiedział
-bo tak mówię-prychnołem
-*** *** ***- blondyn powiedział swój numer- proszę
-dziekuje, jak masz na imię?
-Felix
To nie jest Koreańskie imię, a może to ksywka nie wiem? Ale muszę dalej pociągnąć rozmowę z tym ślicznym chłopakiem.
-Hyunjin- zadzwoniłem do chłopaka i upewniłem się czy to napewno jego numer a jego telefon zawibrował w kieszeni- zapisz sobie, bo napewno napiszę- chłopak pozostał na miejscu a ja ruszyłem po mirinde którą chciał Seungmin.
_________________________________________
Siema, ogólnie zaczełam coś pisać mam nadzieję że to wg skończe.
Miłego dnia 😸❤️🙌
Dopiero się rozkręcam 🤓😝😝
CZYTASZ
𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 | 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱 |Zakończone
Teen Fiction- gdzie Hyunjin wychodzi do sklepu po kilka rzeczy które chce zjeść Seungmin, ale w sklepie spotyka blondyna który biega za rulonem foliowych woreczków które mu spadły z stojaka. Jak potoczy się ich dalszy los?- 🔴❤️💢Opowiadanie napisane jest wyłąc...