Pov:Jisung
Po lekcji matematyki poszedłem do toalety żeby poprawić korektor bo czemu by nie. Nagle do kibla wszedł Minho, tak, ten Minho który mi się podoba, czemu akurat teraz?
Chłopak spojrzał na mnie przelotnie i poszedł w stronę kabin.
-boże -powiedziałem pod nosem i kończyłem korektować swój nos jeśli tak się wogóle mówi.
Boże, boże on idzie w moją stronę!!
Ah, przecież podszedł do zlewu, ale ja głupi jestem to chyba normalne że umyje ręce po skorzystaniu z toalety LOL, Han ale ty jesteś głupi.Chciałem już wychodzić ale coś, a raczej ktoś złapał mnie za rękę...
-Ej, młody gdzie ty idziesz? - CO TU SIĘ DZIEJE, MÓJ CRUSH DO MNIE MÓWI
-co? nie znam cię człowieku -odparłem na słowa chłopaka który w tej chwili stał jak słup. LOL co tu się działo?
-można mniej agresywniej, idziesz dziś na dodatkową koszykówkę? -po co to mu było do informacji?
-ale po co ci wiedzieć czy idę dziś na koszykówkę?
-bo chce zacząć chodzić - hahaha, nie moge on i koszykówka? To się nie łączy Minho wygląda na piłkarzyka który łamie wszystkim serca.
-twój kolega z klasy chodzi na koszykówkę, to od niego się o niej dowiedz czegoś, proste.
-dobra, nie będę owijał w bawełnę bo nie będe chodził na żadną koszykówkę bo-
-to na huj się mnie czegoś pytasz? -nie dałem mu dokończyć zdania bo się zdenerwowałem bo była przerwa obiadowa i powiedziałem Felixowi że pójde z nim tylko skoczę do kibla.
-BO CHCE TWÓJ NUMER - chłopak powiedział bardzo wyraźnie i chciał chyba żebym to bardzo dokładnie usłyszał.
-dlaczego ja? - czemu ja, jestem najbardziej nie śmiałą osobą w tej szkole, czemu nie mógł poprosić Felixa?
-B O M I S I Ę P O D O B A S Z -teraz to ja stałem jak słup...
- notuj... *** *** ***
Wyszłem, wyszedłem z tej łazienki, MINHO SIĘ MNIE SPYTAŁ O NUMER! MOJE MARZENIE SIĘ SPEŁNIŁO, BĘDZIEMY MIEĆ TRZY KOTY, DUŻY DOM I BĘDZIEMY PARĄ, nie kurwa, za dużo sobie wyobrażam on tylko poprosił mnie o numer, huh, możliwe że on nawet nie napiszę, może chce mi zrobić
Nadzieję?✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿
Cześć kochani! Jak wam mija czas jutro do szkoły, hah, szczerze teraz niechce mi się już tam chodzić, a z milszych żeczy postaram się jutro wrzucić kolejny rodział, i jeszcze zamówiłam sobie album TxT. Dobrego nowego roku!
Miłego dnia/ nocy!
~brakuje mi ciebie :(
CZYTASZ
𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 | 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱 |Zakończone
Подростковая литература- gdzie Hyunjin wychodzi do sklepu po kilka rzeczy które chce zjeść Seungmin, ale w sklepie spotyka blondyna który biega za rulonem foliowych woreczków które mu spadły z stojaka. Jak potoczy się ich dalszy los?- 🔴❤️💢Opowiadanie napisane jest wyłąc...