4#

240 10 6
                                    

(z perspektywy Felixa)
✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮

Wstałem, pościeliłem łóżko i jak codziennie podeszłem do szafy i wyciągnołem z niej biało-różową bluzę, zwykłe czarne rurki i przeczesałem moje gęste bląd włosy.

Założyłem na ramię mój plecak w kratkę z Vans i wyszłem do szkoły, po chwili gdy pod nią już byłem mojego ramienia dotknęła dosyć duża ręką niż ta Jisunga, w tej chwili chciał był żeby to był on bo to zapewne te chłopaki z trzeciej klasy które cod...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Założyłem na ramię mój plecak w kratkę z Vans i wyszłem do szkoły, po chwili gdy pod nią już byłem mojego ramienia dotknęła dosyć duża ręką niż ta Jisunga, w tej chwili chciał był żeby to był on bo to zapewne te chłopaki z trzeciej klasy które codziennie mnie gnębią...

Odwróciłem się i zobaczyłem tam Hyunjina...

-Hej- powiedział drapiąc się po karku

-Hej- odpowiedziałem mi w zamian, nie wiedziałem jakie zamiary ma wobec mnie Hyunjin, Hyunjin był tym jednym bogatym dzieciakiem w szkole który miał kupe kasy i multum przyjaciół.- jak tam?

-Przepraszam ale wczoraj wyładował mi się telefon i nie zdążyłem odpisać, przepraszam jeśli jesteś zły albo smutny...- jego głos załamał się tak jakby miał się zaraz popłakać.

-Ej, bo się zaraz popłaczesz, nie jestem ani smutny ani zły na ciebie- odpowiedziałem.

-Wcale że nie

-no dobra, dobra wieże ci

Zadzwonił dzwonek a między innymi my weszliśmy razem z innymi uczennicami i uczniami do szkoły, dlaczego Hyunjin był dla mnie taki miły??

-Felix!- Han podbiegł do mnie z jak zawsze z uśmiechem na twarzy

-siema

-idziemy już do klasy??- spytał się mnie, po usłyszeniu dzwonka zaczeliśmy iść w stronę klasy z matematyki

-yhym- nie chciało mi się patrzyć na ryj tej lampucery.

✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮

i'm so shocked, udało mi się wstawić drugi rodział, miał być o 18:10 ale nudzi mi się (i mam nadzieję że wam też) więc wrzucam o 17:49

𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 | 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱 |Zakończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz