"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 19.𝓭𝓮𝓸
•dan putovanja•
Cameron mi je javio da je let oko ponoći.
Kada sam se uverila da je tetka zaspala izvukla sam kofer, koji se nalazio ispod kreveta i položila i svoju poruku na krevet.
U poruci je pisalo:"Ne brini za mene. Dobro sam. Vraticu se."
Polako odvučem kofer do ulaznih vrata. Tada začujem korake, zbog čega sam brzinom svetlosti izašla napolje. Cameron me je čekao malo dalje od kuće.
Kada sam napokon stigla do njegovog auta, stavio je moj kofer u gepek auta, a ja sam sela na suvozačevo mesto istog, a uskoro se i Cameron pojavi pored mene.
Ja:"Izgleda da ćemo stvarno uraditi ovo."
Kažem sa osmehom na licu.
Cameron:"Hoćemo."
Kaže i odmah okrene kljuc i upali auto, te nas odveze do auerodroma.
Nekoliko puta sam pomerila avoj pogled ka njemu, ali bih ga ponerika kad bi on mene pogledao.
Kada smo napokon stigli, izasli smo iz auta i Cameron je bacio ključeve nekom momku i zahvalio mu se. Verovatno ce mu taj momak odvesti auto nazad.
Stigli smo bas na vreme. Smestili smo se na svojim mestima, a onda ubrzo i krenuli.
Nakon nekog vremena vec je bilo kasno. Glava mi je polako padala, dok su mi se oči sklapale. Naslonim glavu na Cameronovom ramenu i tako zaspim.
Čim smo stigli Cameron me je probudio i izasli smo iz aviona.
Ja:"I gde ćemo odsesti?"
Upitam ga i on se nasmeje.
Cameron:"Kao mali sam stalno bio u Los Angelesu i imamo jednu porodičnu kućicu baš na plaži."
Ja:"Na plazi?"
Bila sam jako uzbuđena.
Cameron:"Da."
Kada smo dobili svoje kofere, Cameron je zaustavio taksi i tada smo krenuli ka mestu gde ćemo odsesti.
U trenutku kada je taksi stao pogledam kroz prozor i vudela se prelepa plaža i nekoliko kucica na njoj.
Izadjem iz auta i kada sam htela da uzmem kofer to je uradi Cameron i nije hteo da mi ga da.
Teško izdahnem i krenem za njim.
Stigavši ispred kucice, hteo je da uzme kljuc i otključa, ali tada su se vrata otvorila i pojavila se jedna Plava zena, srednjih godina. Pogledala je u mene pa u njega, dok je Cameron bio zatečen, ali mu se u očima videla bes.
Xx:"Camerone, sine?"
Kaze sa osmehom na licu, a ja ostanem šokirana. Sine? To mu je majka?
Kremula je rukama da ga dodirne po obrazu, ali se on odmakao.
Cameron:"Ne dodiruj me. I ne zovi sine, jer ti odavno to nisam."
Xx:"Hajde da udjemo i popricamo."
Pogledao je u mene i blago mi se osmehnuo, a ja sam klimnula glavom.
Ušli smo i ostavili kofere unutra.
Ja:"Ja ću vas ostaviti da popricate."
Krenem ka vratima, ali me njegova ruka spreči.
Cameron:"Ostani i ti."
Odmahnem glavom.
Ja:"Ne, ostavicu vas. Ispred sam."
Tada je pustio moju ruku i samo sam izašla. To je njihova porordicna rasprava i ne zelim da učestvujem u njoj.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Naši pogledi"
RomanceOna je devojka koja iza svog osmeha krije okrutnu prošlost od koje želi da pobegne. Devojka koja nikada nije osetila ljubav na bilo koji način i devojka koja nije ni slutila da će jedan njegov pogled to skroz promeniti.Da li će joj prošlost dozvolit...