FİNAL

43 5 24
                                    

Jeongin'den;

Ben Yang jeongin ve yaklaşık 1 sana boyunca changbin ile sevgili kalmıştık ilk sevgili olduğumuz gün birbirimize bir söz vermiştik asla birbirimizi birakmicaktik ama o sözünü tutmadı...

Bir yıl boyunca birbirimizi çok sevmiştik imrenilecek ciftlerdik sonra mi ne oldu?

Changbin ailesinin yanına Amerika'ya gitmek için hazırlanıyordu o kadar mutluyduk ki o bana söz vermişti hemen geri donucem sensiz lige katlanmak bende ona söz verdim seni her zaman burada bekliyecegim diye....

Gideceği gün gelmişti changbini ucaginin kalkmasına sadec 30 dk kalmıştı benim göz yaslarim akmaya baslamisti 2 gün kalıcak olsa bile onu ozlicektim.

Jeongin
"Çabuk gel olur mu?"

Changbin
"Sensizliğe dayanamam"

Bana sıkıca sarıl ve öptü . Uçağa binerken bana el salladigini hatırlıyorum sadece o an sanki bir yarım eksilmisti. Uçağa bindikten saatlar sonra changbinin uçağının düştüğünü ve changbinin gözlerini hayata yumdugunu öğrenmiştim....

Ogün hiçbir zaman aglamadihim kadar çok ağlamıştım.

Sevgilim hani beni birakmiyacaktin hani birlikte olucektik sen beni bıraksan bile sevgilim ben sensiz yasayamam.

O ilk tanistigimiz okulun binasınin çatısına çıkmıştım gözlerimi kapattım ve anılarımızı hayallerimde canlandirdim . Sevgilim yanına geliyorum artık sonsuza kadar birlikteyiz . Diyip kendini aşağı atmıştı jeongin.

O gün iki ruh olmuştu yakınları çok üzülmüştü ama onlar sonun birbirlerine tamamen kavusmuslardi .

Artık sonsuza dek birlikte mutlu olacaklardı...


Bu finali ağlayarak yazildim okuduğunuz için teşekkürler ben ağlamaya gidiyorum....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

jeongin kk donun düştü ||JeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin