"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 26.𝓭𝓮𝓸
Nakon doručka smo Cameron je otišao u svoju sobu i nije izlazio. Ne mogu da ga krivim. Ipak je saznao nešto o sebi sto nije znao.
Uzmem telefon i htela sam da se javim tetki, jer sam znala da brine za mene.
Čim sam dohvatila telefon u sobu je ušao Cameron.
Cameron:"Nemoj. Rekli smo da nema telefona."
Ja:"Ali tetka se sigurno brine."
Cameron:"Ostavila si joj poruku. Do sada su skapirali da ni ja nisam tamo, sto znači da znaju da si sa mnom."
Tada mi je prišao i pružio ruku kako bih mu dala telefon.
Ja:"Ali..."
Cameron:"Aurora daj mi telefon."
Ja:"Ili?"
Upitam ga, a on se nasmeje i krene da me golica. Počnem glasno da se smejem i molim da prestane"
Ja:"Dobro, dobro daću ti."
Tada je prestao i onda sam mu dala telefon. Pogledam ga dok mi je osmeh i dalje bio na licu zbog golicanja.
On je vec gledao u mene. Pogked mi je lutao ka njegovim usnama. Znala sam da me on nece opet poljubiti prvi, zbog čega sam sada ja to uradila.
Odvojim se od njega i on se nasmeje.
Ja:"Ovaajj, hoces da odemo opet do grada?"
Upitam ga i on klimne glavom.
Cameron:"Naravno, prijace nam."
Ustane sa kreveta i ostavi me kako bih se spremila. Kada sam završila, otišla sam do njegove sobe i slučajno ušla bez kucanja, a on je u tom trenutku oblacio majicu. Brzo se okrenem.
Ja:"Izvini, nisam kucala."
Cameron:"Nema veze."
Kaze, te me zagrli s leđa u otisne poljubac na mom obrzu, zbog čega se nasmejem, a onda krenemo ka gradu.
Ja:"Ovde je stvarno prelepo. Oduševljena sam svime."
Cameron:"Znao sam ce ti se svideti."
Kaže i onda osetim kako me je uhvatio za ruku i isprepletao prste. Nisam se bunila, zapravo bilo mi lepo, a takođe sam osetila i svoje obraze kako gore.
Nakon nekog vremena šetnje, smo zastali kada smo začuli kako neko doziva Camerona.
Okrenemo se i ugledamo neku plavu devojku.
Xx:"Camerone!"
On je pogleda malo bolje i onda se nasmeje.
Cameron:"Luna?"
Ona klimne glavom i tada krene da ga zagrli, kao i on nju, ali nije puštao moju ruku.
Cameron:"Rora, ovo je Luna, fok sam bio ovde stalno bih se druzio sa njom i Luna ovo je Aurora, moja devojka."
Ona me je odmerila celu, nakon njegove rečenice, zbog čega mi je bilo neprijatno.
Cameron:"Video sam jednog prijatelja, dolazim odmah."
On ode, a Luna tada skine svoj iz osmeh sa lica.
Luna:"Trenutno si prava srećnica, ali nemoj se previše nadati. Razočara ćeš se. Poznavala sam njegovu bivšu devojku i ona je imala traume od njega. On ima problema sa besom i jednom ju je povredio toliko, da su njeni roditelji hteli da ga tuže, ali im ona nije dozvolila,jer se bojala da je ne povredi još više. Pazi se, samo sam to htela da ti kažem."
Tada se on vratio i obgrlio me rukom, a ja sam bila šokirana. Ne moguće je da je Cameron takav. On nikada ne bi uradio tako nešto. Nije on takav. Jednostavno nije...
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Naši pogledi"
RomanceOna je devojka koja iza svog osmeha krije okrutnu prošlost od koje želi da pobegne. Devojka koja nikada nije osetila ljubav na bilo koji način i devojka koja nije ni slutila da će jedan njegov pogled to skroz promeniti.Da li će joj prošlost dozvolit...