Felixin bütün herşeyi yapmasının sebebi yakında eğer çocuğu olursa ona güzel bakması içindi ona güzel bir ebeveyn olmak istiyordu her ne olursa olsun...
Hyunjin ne kadar uğraşırsa uğraşsın bir türlü sinir edememiş düşünmüş düşünmüş ve aklına hiçbir şey gelmemiş akşam olmuş ve herkes evlerine gitmiş..
Felix ödevlerini bitirmiş ve bitkin bir halde yatağa uzanmış bazenleri sınıfında yeniden mi zorbalık gorucem diye düşünüyordu ama hyunjin onun gizli aşık zorbasiydi her ne kadar uğraşırsa uğraşsın onun dikkatini cekmek icindi ama bunu başaramadı hyunjinin aklına bu seferde onu korumak geldi belki böyle onu etkileyebilirdi nasıl korurum diye düşünürken yine arkadaşından yardım istedi arkadaşı bunu seve seve kabul etti o sırada Felix çoktan uykuya dalmıştı...
Yeni bir gün
Felix okula gitmeyi hiç istemiyordu çünkü çok yorgundu uyumayı tercih ediyordu ama hayalleri vardı sonra hemen kalktı elini yüzünü yıkadı kahvaltısını yaptı....Okula gelmişti sınıfına geçti ve hyunjin onun yan sırasında oturuyordu...
Hyunjin: Günaydın
Felix:Sanada günaydın?
Hyunjin: bugün boş musun?
Felix: hayır değilim çalışmam gereken konular var
Hyunjin:Derse çok önem veriyorsun
Felix:Olabilir
Hyunjin:Kendini zorlama yardım gereken konular olursa bana söyleyebilirsin
Felix: Olur neden olmasın.
Hyunjin:O zaman anlaştıkHyunjinin planı tabikide vardı ama kendiside yakınlaşmak istedi ...
DEVAMI BÖLÜM 4 DE