Bölüm 6 geldi

23 6 4
                                    

Felix ve Hyunjin birkaç oyuncağa daha binerler ve akşam olduğu için eve gitmeye karar verirler vedalaşırlar ve ikisi de eve gider

Aksam*
Felixin gözünden*
Aslında bugün biraz daha mutluyum çünkü benim sevdiğim çocuk da beni seviyormuş Bu yüzden mutluyum ve beni seven kişi aslında zorbamdı yine kandırmasından korkuyorum aslında çünkü sonuçta bir Zorba ne bekleyebiliriz ki bizi sevse bile sırf kötülük için sever o beni kötülük için mi seviyor? Aklımda şu an çok fazla soru var ya beni kandırırsa O zaman ne olacak eski hayatıma devam edebilecek miyim yani mutlu hayatıma şu an hiçbir şey düşünemiyorum yarın bütün her şeyi düşüneceğim ve şimdi ödevlerimi yapacağım dersimi çalışacağım ve uyuyacağım...

Sabah*
Dışses*
Hyunlix çifti uyanmıştı kahvaltılarını yaptılar sonra birbirleriyle buluşma saatini ayarladılar ve buluştukları yerden okula gittiler bu olayı daha kimse öğrenmemişti /o kişi hariç o kişi kimdi ki yakında her şeyi öğrenilecek mi?

Hikayelerimi takip edenler bilir 4 bölümde felix'in eski sevgilisi gelir ve onun peşini bırakmayacağını söyler bugün de okulda Felix eski sevgilisini görür şaşkın bir biçimde ona bakar şaşırmıştır bu tesadüf mü yoksa...

Eski sevgilisi yanına gelir ve

Ex: senin peşini bırakmayacağım söylemiştim benden kurtulmak kolay değil bu kadar kolay kurtulacağını sanıyorsan yanılıyorsun tam tersi seni asla birakmicam...

DEVAMI 7.BÖLÜMDE VE AYRİCA OKUYORSUNUZ O KARAR UĞRAŞIYORUM LUTFEN TAKİP EDİN VEYA OY VERİN

Be İn Love With A Bully?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin