BAB 15

129 11 0
                                    

" Dah tak le nak buat apa apa dah...nak tak nak kena pergi ke sana jugak " mata Ayyan fokus ke arah laptopnya. Hmm...makin lama makin kuaja mamat tak guna ni. Dah jadi satu hal nak fly ke sana.

" kau biar betul ? dah cuba semua ke ? mamat tu bukan nya hebat sangat pun sampai boleh lawan kau ni...ke kau dah noob ? " Afiq tersengih ke arah Ayyan.

" Boss kalau pikir hebat sangat...nah buat la " laptop yang berada di tangan dibaling tepat pada muka Afiq sebelum melarikan diri dari bilik itu.

" kau! BAB 1  betullah ! kalau rosak hidung aq macam mana sial ?! " Laju Afiq mengejar Ayyan. Aleef menggelengkan kepalanya. Apabenda lah dua babun ni.

" Get ready. malam ni kita fly ke sana " Aleef memandang ke arah Azrin.

" serious lah bang ? tak nak tinggal Cara kat sini...nanti budak budak dia attack macam mana ? aq nak kahwin tau " Azrin memandang tajam ke arah Aleef.

" sabar lah gila. aq tahu la aq buat apa. yang kau gedik sangat apahal ? macam dia tu nak sangat kat kau " dengan selamba Azrin mengejek Aleef. Terus masam muka Aleef. Tak guna punya abang.

" tah nye..sape je nak kat kau ? " Afiq yang sedang mengepit Ayyan dicelah ketiaknya melangkah masuk. hmm..

" lepaslah boss! eee! busukkk! tolong aq aryan!!! " boleh nampak betapa seksa nye kena kepit dengan Afiq.

" diam kau! ha Aryan ? nak tolong ? ketiak aq ada dua..boleh letak kau kat sebelah lagi " laju Aryan menggelengkan kepalanya. boleh mampus mulut berbuih aq duk kat celah tu.

" kau ni semak je la. dah tu kau nk buat apa bang ? bawa diaorang sekali ? macam haritu ? " Azrin menganggukkan kepalanya.

" oh no no no...ni tak sokong...punya lah susah aq nak terang kan kat Cara apa jadi haritu..ni kalau dia nampak aq buat lagi mampos aq nak jawab apa ? " Aleef membangkang arahan Azrin. penat weyh berlakon depan dia! 

" masalah kau ke..masalah kitaorang ? kalau tak nak bawa, tinggal ! dah aq nak suruh Bella aq ikut hmp ! " Afiq melepaskan Ayyan lalu terlompat lompat keluar meninggalkan mereka. Azrin bangun mengikuti Afiq.

" fine ! sabar lah tunggu aq! " Aleef lari mengejar mereka berdua. Aryan datang mendekati Ayyan sambil menghulurkan sesuatu.

" kau nak aq buat apa dengan dettol ni ? " Ayyan memandang pelik kearah Aryan.

" spray kat muka kau...banyak bakteria tu "

_

" woi

" woi minah ! "

" ish sakitlah ! " Epa mengetuk kepala Wijah menggunakan sudu. Apasal dia ni ?! elok sudu tu guna untuk kacau air, dia pergi ketuk kepala aq pulak,

" kalau bergegar otak aq ni macam mana ? kau nak ganti dengan otak kau ke ? " Wijah memandang tajam ke arah Epa.

" Heh tak hamak aq nak bagi otak aq. pergi ambik otak monyet sana " Epa menuju ke arah singki lalu membasuh semula sudu itu. Wijah mendengus kasar. Aq ketuk pakai bontot kuali kang, sewel terus jadi.

" ngutuk aq la tu "

" perasan " wijah memalingkan muka. Epa melepaskan tawanya.

" apa yang korang buat lama lama kat dapur ni ? buat air ke buat dapur ? mamat bertiga kat luar sana dah bising menunggu korang ni " Yaya membebel sebaik saja dia masuk ke dalam dapur sambil bercekak pinggang.

THE A'S POSSESSIONWhere stories live. Discover now