BAB 17

106 10 0
                                    

" This is your room. Bilik Naufal kat sebelah je. kalau nak apa apa just call me okay ? " Aleef membukakan pintu dan meletakkan semua barang Wijah ke dalam bilik.

" rehat elok elok... awak tu tak hilang lagi mual... sleep well okay ? "

" okay, terima kasih tuan. " dan itulah yang berlaku sebelum Wijah melelapkan mata. Beberapa jam selepas itu, wijah tersedar dari tidur. Fon dicapai lalu menaip sesuatu sebelum tersenyum.

" habis je semua ni, aq nak rehat dengan tenangnya " Baru nak turun dari katil, terkejut dia apabila ternampak ada seseorang duduk di atas kerusi bersebelahan katilnya.

" tuan ? " apa mamat ni buat kat dalam bilik ni ? and kenapa dia tidur kat situ ? Wijah mencuit cuit lengannya. Perlahan lahan mata Aleef terbuka. Dia menggosok perlahan matanya.

" hmm? bila awak bangun ? " dia menguap sebelum mengeliat. 

" baru je tadi. apa tuan buat dalam bilik ni ?

" maaf naufal masuk tak minta izin dulu. Naufal..err naufal tak boleh tidur. risaukan Cara " Aleef bermain dengan jarinya. Ya Allah, dah serupa budak kecik dah ni ! comelnya !

" eh takpe tuan. terima kasih sebab risaukan saya. saya tak tahu nak balas macam mana " mamat ni baik sangatlah. Dari dalam jet lagi dia jaga aq. dah turun jet pun jaga lagi. haih cair lah cenni

" cukup Cara berada di samping Naufal, itupun dah cukup. i mean lebih dari cukup " Aleef tersenyum. Mata kami bertentangan lama sebelum Wijah mengalihkan pandangan. Malu !

" tuan jangan pandang macam tu...takut saya letak harapan. saya tak nak sakit lagi

" jangan takut untuk mencintai Naufal Cara and if you are afraid about getting hurt because of me... you should think twice. I will not let that happen again to you. Naufal akan jaga awak until my last breath "

_

Epa baru sahaja habis mengemas baju. Nasib baik tak bawa banyak sangat. settle kerja aq. Cepat cepat Epa mengambil tuala untuk mandi. Melekit badan seharian berjalan. Nak segarkan badan and then tidur. belum sempat nak masuk tandas, pintu bilik diketuk. 

" ye ? " tudung dipakai lalu pintu dibuka. terpacak Afiq sambil tersengih dihadapan bilik. dah agak dah. siapa lagi nak kacau aq kalau bukan mamat ni.

" tuan nak apa malam malam buta ni ?

" saje nak lawat Bella saya ni. Awak tengah buat apa ? " Afiq tersenyum lebar. apa pasal mamat ni ? buang tabiat ke apa ? dah lah seram ! tinggal satu tingkat dengan dia pulak tu.

" saya nak mandi lepastu tidur. tak tahu pula niat saya terbantut bila ada orang tu sibuk kacau kita " nampak Afiq tersenyum tak bersalah membuat Epa rasa nak tumbuk je muka tu. Mamat ni asyik senyum je, tak sakit ke rahang tu ?

" apa awak ni, mandi malam malam. not good...not good " Afiq menggelengkan kepalanya.

" badan saya melekit sebab buat kerja tadi. tu saya nak mandi tu. risau berbau "

" hm ? bau ? "

" ye, ba-- " terdiam Epa apabila Afiq mendekatkan diri padanya. 

" Tak bau pun..wangi je " Afiq menegakkan badannya semula. Matanya memandang tepat pada mata Epa. Epa yang baru tersedar apa yang berlaku, mula membahang.

" apa..apa tuan ni ?! gatal " Epa menundukkan mukanya. Tak nak kantoi blushing sebab dia.

" gatal dengan awak je...kenapa ? suka la tu " Afiq menayangkan senyuman miangnya.

" sape yang suka ? " apa benda lah mamat ni !

" we can do something else if you want bella " Afiq tunduk berbisik pada telinga Epa. Auto meremang satu badan. dengan tak sengaja, Epa menghantukkan kepalanya pada Afiq. Terkebelakang dia sambil memegang kepalanya.

" aduh bella..why ? "

" sa..saya minta maaf ! " cepat cepat Epa lari masuk ke dalam bilik lalu menguncinya. Boleh dengar dia ketawa dari luar.

" sape suruh pervert sangat. kan dah kena " Epa merungut perlahan.

" you know i can heard that right ? " alamak...

_

Macam biasa Yaya tak dapat nak melelapkan mata, dah cuba untuk tidur tapi tak boleh. dah kira biri biri pun tak jadi ! Yaya mendengus. Ya Allah, dah pukul 2 pagi pun tak boleh tidur. ish. mungkin sebab aq dah tidur dalam jet tadi kut. 

" takpelah, aq buat kerja je lah " Yaya bangun lalu menuju ke arah meja. Laptop dikeluarkan lalu mula menyiapkan kerjanya. Tengah best buat kerja, pintu bilik dibuka secara kasar, terkejut beruk Yaya dibuatnya. Nasib baik aq pakai tudung.

" ... "

" apa masalah tuan ni ?! masuk bilik orang sesuka hati ?! nasib baik saya pakai tudung tahu tak ?! tak reti jaga privasi orang ke ?! " habis kena marah Si Azrin tu dengan Yaya. Azrin hanya menayangkan muka selamba sebelum dia melabuhkan diri di atas katil Yaya sambil membalut dirinya menggunakan selimut.

" tuan ?! apa tuan buat ni ?! keluar ! " Apalagi ? memang bercekak pingganglah Yaya kat situ. apa masalah mamat tua ni ?!

" tak nak ! tak nak ! " Boleh nampak kepala Azrin menggeleng disebalik selimut itu. weyh... boss aq dah kena sampuk ! Ni bukan Azrin yang aq kenal ! sejak bila dia jadi macam ni ? asal manja sangat ni ?!

" tuan bangun ! sebelum saya heret tuan keluar ! " selimut ditarik beberapa kali. nak tarik selimut dari dia pun tak lepas, ada hati nak heret dia keluar.

" hmp! kau buat lah apa apa pun! aq tak nak keluar ! not until you forgive me ! " Azrin bergolek golek di atas katil. teruk sangat dah mamat ni. Aq rasa kena panggil ustaz suruh halau syaitan dalam badan dia ni.

" tch... tuan ingat semudah tu ke ? memang tak lah. buat lah apa yang tuan nak buat. saya nak buat kerja. " Yaya berjalan menuju ke arah mejanya semula. Ni Yaya lah. Terus terdiam mamat tu atas katil. Tiba tiba dia bangun menuju ke arah aq. dengan selimut tu sekali dia heret.

" sampai hati Tesoro.. " Azrin duduk lalu meletakkan kepalanya diatas meja sambil memandang sedih ke arah Yaya. Alamak..comelnya. Yaya hanya buat tak tahu. buat buat tak nampak...

" Tesoro...maafkanlah aq... Epa ngan Wijah yang suruh...aq buat je..kalau aq dukung kau turun dari jet tu, sah sah lah kau lagi marah " Azrin memuncungkan bibirnya. dah lah aq give up. Yaya mengeluh perlahan.

" yela... saya maafkan " terus tersenyum ceria mamat ni. mana pergi beruang kutub tu entah.

" Ti amo tesoro 

_

" Boss....diorang dah sampai

" really ? as I expected... tak sabar nya aq " Air haram ditangan diteguk perlahan. Bila lah nak bertaubat mamat ni. 

There is something else you want to tell me ? "

" mereka bawa dia sekali... " Dia tersenyum sinis apabila mendengarnya. Kau punya risau tu sampai ke sini kau bawak baby aq. takpe... nampaknya kau macam memudahkan kerja aq.

" just keep an eyes on them...and of course on her too " arahan diberikan sebelum mengarahkan anak buahnya keluar. Sekeping gambar diatas meja ditenung. Ah! tak cukup ! aq nak lagi ! Kaki diangkat menuju ke dalam sebuah bilik. lampu dibuka dan terpampang wajah seorang perempuan disetiap penjuru bilik.

" omg... i can't wait to have you...to taste you... just wait for me baby "

THE A'S POSSESSIONWhere stories live. Discover now