"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 27.𝓭𝓮𝓸
Nakon što smo otišli kući, odlučili smo da odgledamo film, ali ja sam i dalje bila šokirana.
Dok sam ja otišla da se presvučem on je u dnevnoj na TV-u tražio neki film. Sve vreme su mi se u glavi vrtele Laurine reči. Htela sam da ga pitam da li je to tačno, ali nisam znala kako. Nakon svega misli će da mu ne verujem, ali ja sam samo nesigurna. Bojim se, to je sve. Ne zelim da me vise iko povredjuje.
Kada sam se presvukla, duboko sam udahnula, a onda izašla iz sobe i otišla kod njega u dnevnu.
Cameron:"Hejj, Jesi li dobro? Zadržala si se."
Upita me, a ja polako klimnem glavom.
Ja:"Da, da, jesam."
Posto je pronašao fil sela sam kraj njega i gledala u televizor, dok su mi u mislima bile iste reči koje je Luna izgovorila.
Ja:"Da li bi me povredio?"
Tek tako sam ga upitala, a on ne samo pogledao.
Cameron:"Ne razumem. Od kuda ti sada to? Naravno da ne bih. Zar do sada nisi shvatila da te toliko volim da ne bih mogao da te povredim na bilo koji način? Svoj bih zivot dao za tebe, Aurora."
Ja:"Danas sam pričala sa Lunom."
Tada se nasmejao.
Cameron:"Da pogodim. Izmislila je neku priču o meni?"
Ja:"Kako si..."
Cameron:"Luna je ljubomorna,to je radila svakoj mojoj devojci."
Podignem obrvu.
Ja:"A ri si ih imao mnogo, ha?"
Cameron:"Samo dve ili tri."
Ja:"Da,da, pravicu se da ti verujem."
Nasmeje se i privuce me u zagrljaj.
Ja:"Izvini!"
Cameron:"Nema problema, Rora, razumem te, ljubavi."
Na ovo njegovo "ljubavi" se nasmejem i lepo smestim u njegov zagrljaj.
Ne mogu da verujem da sam pomislila da bi me on povredio.
Helen Sanchez
Zagrizem donju usnu, dok cupkam nogom, očekujući da mi Oliver odgovori na poruku. Udjem u naš chat i vidim samo moju poruku.
'Da li možemo da pričamo? Molim te.'
Želela sam da mu se izvinim i da mu kažem da osećam isto što i on.
Kada sam videla da mi nece odgovarati na poruku, presvukla sam se i otišla do njegove kuće.
Parkiram auto ispred njegove kuće i kada pokucam, on ih ubrzo otvori i ja tada samo udjem unutra i pocnem da pricam.
Ja:"Vidi, poslala sam ti poruku i..."
Oliver:"Helen..."
Ja:"Ne prekidaj me. Nisi mi odgovorio i zato sam došla..."
Tada me je opet prekinuo.
Oliver:"Helen..."
Ja:"Zelela sam da ti se izv....."
U tom trenutku je ceo svet stao kada sam ugledala kako sa sprata silazi neka devojka samo u njegovoj majici.
Pogkedam u njega sa suzama u očima, a onda napokon progovorim.
Ja:"Ja...samo sam htela da se Izvinim, izvini što vam smetam."
Krenem da ga zaobidjem kako bih otišla, ali me njegova ruka spreči.
Ja:"Ne pokušavaj da me zaustaviš!"
Istrgnem svoju ruku iz njegove i izadjem iz kuće i uplakana otrcim do auta. Bas kada sam otvorila vrata auta, nejgova ruka, je ista zatvorila.
Oliver:"Helen!"
Ja:"Ne, Olivere, pusti me."
Oliver:"Neću. Helen. Sada neću."
Navalim se da auto i prekrstim ruke, te pomerim pogled u stranu kao ga ne bih gledala.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Naši pogledi"
RomanceOna je devojka koja iza svog osmeha krije okrutnu prošlost od koje želi da pobegne. Devojka koja nikada nije osetila ljubav na bilo koji način i devojka koja nije ni slutila da će jedan njegov pogled to skroz promeniti.Da li će joj prošlost dozvolit...