"Yorucu."
Evine doğru ilerler iken kendi kendisine söyleniyordu menekşe gözlü. Okul bugün çok sıkı geçmişti ve yorulmamak elde değildi. Yanındaki beyaz saçlı sınıf arkadaşı ile beraber yolda ilerliyorlardı. Evleri birbirine yakın değildi fakat evlerine aynı yoldan gidiliyordu. İkisi iyi anlaşıyorlardı, iyi arkadaşlardı. Beyaz saçlı arkadaşının dediğini duyunca ona karşılık verdi;
"Ah, haklısın Dos-kun. Özellikle yan sınıfa takım ve kişisel oyunların çoğunda kaybetmemiz kötü oldu."
Menekşe gözlü iç çekti, anlaşılıyordu ki bu durum canını sıkıyordu.
"Hele onu hiç hatırlatma."
Beyazlı onun canı sıkkın durumunun sebebini çok iyi biliyordu, ona teselli edici bir yüz ifadesiyle baktı ve sırtını sıvazladı.
"Hadi ama! Dazai'ye 1 taş yüzünden satrançta kaybettin diye üzülmene değer mi?"
Diğeri ona baktı, daha sonra önüne döndü ve kafasını salladı. Çok konuşmayı seven birisi değildi, sessizliği tercih ederdi.Beyaz saçlı diğerinin rahatsız olabileceğini düşünerek elini onun sırtından çekti ve önüne döndü. Bir süre sessizce yürüdüler. Yaklaşık 20 dakika sonra beyaz saçlı, menekşe gözlünün dalgınlığını fark etti.
"Üzgünüm Fyodor ama sanırım burada yollarımız ayrılıyor."
Fyodor dalgın olduğundan Nikolai'nin sesini duyunca biraz irkildi ama belli etmedi. Kafasını kaldırdı ve yola baktı, yollar orada ayrılıyordu.
"Yarın görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz, Dos-kun!"
timeskip - 'ikisi de evlerine varınca'
Menekşe gözlünün kapıyı açmasıyla çantasını salona kadar fırlatması ve abisinin sinirlenişi bir oldu.
"LAN OĞLUM AZICIK YAVAŞ LAN. AZ DAHA SOLA FIRLATSAYDIN ÇANTAN 90° AÇIYLA KAFAMI DELİP GEÇECEKTİ."
Fukuchi her zaman olduğu gibi üstünlük çatmaya ve bu sayede kardeşini gıcık etmeye hazırdı. Ama Fyodor bu sefer cevap vermeyecek kadar yorgundu ve bu Fukuchi'yi şaşırttı.
"Bir şey dememek de saygısızlıktır canım kardeşim."
"Hm hm."
Fyodor abisini çok umursamadı, evin kapısını kapattı ve ellerini yıkadıktan sonra hemen odasına gidip telefonunu açtı. Bugün okula telefonunu götürmeyi unutmuştu. Ve telefonu açtığında tuhaf bir bildirim ile karşılaştı.
- instagram; fyodorhayatimolmus sizi takip etmeye başladı.
"Yine neler dönüyor acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lucky ones - fyolai
Acaklise au + (bazen) texting ──────── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────── "Could it be that you and me are the 𝗹𝘂𝗰𝗸𝘆 𝗼𝗻𝗲𝘀?" written by: - ★ kyujin