1

3 1 0
                                    

Nos, egy kis ilyen izé mert van kedvem írni hehe

Janase Naoki egy 27 éves férfi, ki egy éven át gyászolta kedvesét kit egy balesetben elvesztett. Nem gondolt soha arra, hogy más nővel boldog legyen így egy remek barátja-aki egy csapos- rávezetni próbálja arra, hogy próbálja ki egy férfival. Nao nem undorodik az ötlettől, de nem is rajong érte. Este nyolc óra így egyre több ember téved az ugyan kicsi, de igazán otthonos kocsmába. A sok idegen között és ismerős arc is megtalálható, ki nem más, mint egy idősebb hölgy, Ichinose Yurie. Nao még gimnazista korában ismerte meg a hölgyet, idővel pedig remek ivóstársa,barátja lett. Viszont egy ideje nem lehetett látni errefelé, így Naoki kíváncsi mi lehet mostanában a nővel.
Idővel Yurie is észreveszi, pásztázni kezdi a férfit. Mire odaér közös barátjuk-a csapos- Yuu is köszönti a nőt. Mikor meghallja, a férfi fél egy másik sráccal való kapcsolattól, úgy dönt segít neki. Szeretné bemutatni a lassan 17 éves fiát. A férfi meglepődött, hisz' nem tudta hogy a nőnek van egy gyermeke.

Végül úgy döntött, miért ne? Mit veszíthetnek...
Aznap este a hölgy hamar távozott, megadta számát Naoki-nak és reméli elfogadja a meghívást, majd velük vacsorázik.

Amint hazaér Yurie mesél is egyetlen gyermekének, aki ugyan meglepődik viszont érdekli a dolog.

-Benne vagy, nem?-kerdi az édesanya kíváncsian, de mégis magabiztosan. A fiú kicsit megdorgatja szemét, de végül válaszol.

-Természetesen-hangja gúnyos, de nincs benne semmi rosszindulat. Szeretné még ennél is vidámabbnak látni édesanyját.

De vajon, ha ez a kettő jól kijön majd, akkor abból mi lesz? A főbb kérdés talán az, hogy mi lehet. Nao,Yurie, sőt még Junko Enoshima-drága egyetlen fiúcska- is gondolkodott ezen.

Másnap végül Nao elmegy a különös anya-fia családhoz és igyekszik megfigyelni, megismerni Enoshima-t.

Miután jobban megfigyelte, egy egészen aranyos, kedves fiút vélt felfedezni benne.
Enyhén vöröses haj, zöld csodaszép íriszek és hozzá képest egészen apró testalkat.

Kísértetiesen hasonlít édesanyjára, de mégis valamivel alacsonyabb nála.

-Meglepően hasonlítasz Yurie-sanra!-igyekezett beszélgetést kezdeményezni Nao, de Shima véleménye erre nem éppen volt a legjobb. Hisz' ekkor mit kéne mondania? Köszönöm? Esetleg, hogy igaza lehet?
Ha beszélgetni akar, miért nem valami kérdést tesz fel.

-Lehetséges...-mondta szűkszavúan és igyekezett egy olyan mosolyt felvenni, ami segít rajta. Ki gondolná, hogy ezek szavaik ellenére nem igazán jönnek ki.

Naoki nem a legélesebb kés a fiókban, de arra rájön, hogy ezt a témát inkább hanyagolni kéne, így inkább segít akar a vacsoránál, de Yurie ezt nem engedi, tehát marad a tiszta szerencsejáték.. Próbálkozni ennél a fiúnál.

Valamilyen szinten sikerült beszélgetni vele, mondatai viszont elég tömörek voltak. Jelen voltak apró utalások is, de mind arra ment, hogy próbálkozzon Nao. Viszont elég értetlenül állt a helyzethez, hisz' hiába próbálja, minden apró bókot elutasít, ha számára nem túl tetsző kérdést tesz fel, akkor jön az áldurci.

Mi értelme van, ha nem tudja őt megnyerni?
Nem tudja, viszont tovább próbálkozik

Yurie örömmel látja a vacsora alatt, milyen jóba is lettek, miként ércelődnek egymással és hasonlók

Lassan Enoshima is kezdi megkedvelni a férfit, de ez inkább azért mert felnéz rá. Sok mindent mesélt neki Nao és azok alapján kezdte el csodálni.

Naoki úgy gondolja, hogy csupán meghatotta Shima-t amit mondott ezért próbál kedvesebb lenni. Nem különösebben lát bele a dolgokba, így következtetni se tud, hogy mi lehet, mit tegyen.

Ha belegondolunk ezeket összehozni lehetetlen lenne, de Yurie sok mindent tud róluk, szóval úgy gondolja, megpróbálja a lehetetlent.

Nem gondolja, hogy bármelyik olyan lenne, aki nemet mondana bárminek, amit ő kér.

Fia igyekszik, hogy minél boldogabb legyen, Nao pedig egyre figyelmesebb akar lenni, plusz rátesz, ha Shima megteszi akkor ő is, hátha felkelti figyelmét a fiatalabbnak.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 26 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Könnyeink TörténeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora