Her zaman olduğu gibi bu sabahta babamın bağırışıyla uyandım.
"İn aşağı Zümra in dedim!"
"Geliyom."
Off gene sarhoştu bu adam
Elimi yüzümü yıkayıp hemen siyah nike takımımı giyip aşağı indimtam mutfağa geçiyorum ki babamın sesiyle irkildim
"Zümra gel buraya" tam yanına gidiyordum kapı çaldı kapıyı açtığımda karşımda siyah takım elbiseleriyle 6 tane iri yarı adam duruyordu."Baban içeride mi?"dedi kaba bir sesle "t-tabi buyrun" dedim korkmuştum. Hepsi içeri geçti "Kızım hadi bize kahve yap."dedi babam. Bana kızım dedi ilk defa kızım dedi."Nasıl olsun kahveler?" "Sade" başımla onayladım.Erkek yağ sade diyo yağ.
Sus iç ses kahvelerin hepsini dağıttıktan sonra tam yukarı çıkıyordum ki babam beni yanına çağırdı yanına gittim."Bak kızım seninle net konuşucam evleniyorsun ve yarın onların evine gidiceksin."ne şaka değilmi komikmiş."hahaha çok komik baba neyse hadi ben odama çıkıyorum." "Zümra lafımı ikiletme hemen odana çık ve valizini hazırla." "Ya neden benim haberim yok mal mıyım ben neden bana sormadan iş yapıyorsunuz."bir anda babam yerinden kalkıp tokat attı ağzıma demirimsi bir tat geldi yine dudağım kanıyo alıştım artık dayak yemeye beni her seferinde satmaya çalışmasına ama her seferinde vazgeçirttim bu kelimelerle ama bu sefer vaz geçmedi off bi adam kalkıp babama bir yumruk geçirdi adam değil benim yaşlarımda bir çocuk bir anda babam yere serildi sildim göz yaşlarımı ve onları ayırdım çocuk bana çok derin bakıyordu "Merhaba ben Arda." Uzattığı elini hafifçe sıkıp "Bende Zümra."dedim. Hafifçe gülümsedi gamzesi çok tatlııııı. Babam kalkmaya başladıYine dayak yiğeceksin Zümra kaç.
İç sesimi dinleyip hemen odama kaçtım. Babam aşağıda birilerine bağırıyordu hemen dudağıma pansuman yaptım. Babamın dediği doğru muydu?
Babanın yapmadığı şey değil Zümra .
İlk bölümüm nasılll biraz kısa oldu sorry inş beğenirsiniz.Seviliyorsunuzzz bysss.
283 kelime ❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
FantasyHadi kızım bize kahve yap Kızım mı o bana kızım mı dedi babam ilk defa bana kızım dedi...