Semih'den
Kıyafet mağazasına geldiğimizde Zümra kalkmıştı en son yaptığımız plana göre ben ve karım,Arda ve İclal birlikte alışveriş yapıcaktık Zümra bara gitceğimizi öğrenince etek bakmaya başladı sinirden dört köşe olmam için yapıyor desem hâlâ alkollü olduğu için benden destek alıyordu baktığı eteklerden zar zor vazgeçirdim."Aşkım kocam paşam bunu alalım lütfennn"
"Aynen amına koyayım sen bunu giy bende katil olurum çocuklarımıza bakarsın artık"
"Çocuklarımız???"
"He çocuklarımız olmasın mı bi kaç tane"
"Güzel olur şuan olmaz kocacım"
"Kocacım diyen dilini yerim karıcım"
"Ne diyosun kıyafetimeee"
"O bez parçasını değiştir diyorum"
"Of of"
"Kocaya oflanmaz yavrum""Bunu anneme verelim cam silmek için kullanır"
"Ya saçmalama bence Semih"
"Kocacıma noldu"
"Cam sil bezi oldu" deyip kabine kaçtı ben sana yapacağımı biliyorum ,adımı söyleyeceksin ama nasıl"Bu şortlu çok güzel takım"
"Yavrum altın güzelde üstündeki ne ya"
"Tamam ben gidiyom elbise bakıcam"
"Yavru-" diyemeden kabine girdi çok pis trip yicem gibi ama neyse
Arda'dan
Yengemle İclal malesef aynı şeylere bakıyolardı ama ben son takımı çok beğendim (siyahlı olan) İclal'e onu aldım ısrar etsede kendi alması için yine ben aldım ama o kendi kartından çekildi biliyo yengemede siyah malesef mini bir elbise aldık neden mi malesef abim sataşcak yer arıyoda ondan ve yengem alkollü ayrıca trip atarken çeken bi abim var çok şaşkınım abim normalde hiç taviz vermezdi ama şuan fino köpeği gibi yengemin peşinden kosturuo abim dedigimi duysa beni siker neyse o elbiseyi aldık sonunda.
Semih'den
Bar denen yere geldik bar değil pic yuvası amına koyim neyse Ardalar bizden uzaklaştı ama sanki bisey var gibiydi bi anlasam neler olduğunu bu sırada Zümra kolumun altına doğru girmiş ve orayı yastık gibi kullanıyordu "Yavrum uykun geldiyse eve gidelim burası sızılacak bir yer değil" ama kime diyorum çoktan sızmış kalmıştı Ardalar da pistten inmiyordu Arda bana olan saygısından ve araba kullanacağı için alkolsüz içecekler tercih etmişti ama pistte İclal ile içmiş gibiydi Arda son anda İclal düşecekken tuttu ve direk arabaya doğru gitmeye başladı bende Zümrayı alıp arkaya geçtim biz dışarı çıktığımız da herkes Zümranın zaten kısa olan ama benim kollarım sayesinde daha da kısalan eteğe bakarken Arda Zümrayı bırakmam için kapıyı açtı tam arabaya binecekken biri arkadan "Ya Semih hepsini kendine mi saklıyorsun ayıp ama insan bizim masaya hadi masayı geç arabaya fln gönderir." dedi bunu kimin dediğini sesinden anladım Vedat piçiydi nerden buldu yine amına koyayım bütün her bok beni mi bulur anlamıyom ki amına koyayım "Vedat siktir git belanı benden bulma akşam akşam" "Ya karın çok güzel ama sikip gitsem nolacak sanki" "Ben seni bi sikerim bi sikerim neye uğradığını şaşırırsın Vedat kaşınma" "Tamam sakin ol şampiyon ama karın benim elime geçerse kork benden Semih" "Tamam abi bak kaçtı gitti hadi bin arabaya ayrıca yengeme bisey yapma cesareti yok onda" "Sür Arda" "Tamam abi" Yol boyunca farketmeden Zümrayı izledim nasıl farketmedim derseniz aklımda Vedat piçinin söyledikleri dönüp duruyordu o sırada Zümraya baktigim halde kalkıp dogruldugunu dahi farketmemişim "Semih Semih şşş kocacım Arda tepki vermiyo bir şey mi oldu ben uyurken " "Yoo yenge yorgun ya o yüzdendir." "İyi öyle olsun bakalım. " "Abi abi ab-" "Noldu Arda" "Eve geldik abi" "Arda ben bu kafayla Zümra ile aynı odaya giremem eve zar zor ama odaya asla sen bana otellerden birini ayarla şu boks torbası olan oda olabilir ben oraya gidiyim yoksa çok kötü şeyler olacak"
540 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
FantasyHadi kızım bize kahve yap Kızım mı o bana kızım mı dedi babam ilk defa bana kızım dedi...