Elim paramparça olmuştu. Arda hemen sargıya aldı elimi. Çekişmeyi de unutmadı..
Zaten yüzüm acıyordu bide elim acımaya başlamıştı o sırada kapıdan Semih girdi Arda odadan çıkmıştı."Eline ne oldu?" "Birşey yok." "Ne oldu dedim" "Sinir krizine girip duvarı yumrukladım o yüzden parçalandı." "Aferin neyse al bakalım." deyip elindeki ecza poşetini bana verdi ve çıktı. Ağrı kesici merhemi sürmek için Semih'i çağıracaktım ki Semih odasında yoktu aşşağıya indim o kaynana denen karı oradaydı ve bana çok kötü bakıyordu hemen karşısında Semih ve Arda vardı "Semih bir bakarmısın?" "Tabiii bakalım" olm bu niye imalı imalı konuşuyor.
Yandık olm yandık.
Benim arkamdan odaya geldi "Semih şu kremi sürer misin yüzüme?" Sadece kremi alıp sürdü.
Semih'den
Arda'ya Zümra'nın eline ne olduğunu sordum annemin yaptıklarını anlattı anneme hesap sormaya karar verdim annem daha farklı anlattı. Hangisine karar vereceğimi çözemedim o sırada Zümra geldi suratına merhem sürerken çok huzurlu hissetim hiç bitmesin bu his istedim lan noluyo olm ben böyle biri değildim neyse "Başka isteğin varmı?" "Yok teşekkürler." "Yarın kapalı giyin elbise giyme demiyorum ama lütfen kapalı giyin yarın 12 gibi çıkarız." "Tamam." Bende direk çıktım aksam olmuştu yarın için içimde değişik bir his vardı o sırada kapı çaldı gelen Zümraydı bu kız bu saatte gelmezdi normalde bişey mi oldu diye endişelendim.
Zümra'dan
Elim çok ağrıyor offff.Yav salak neden duvara yumruk atıyon yarın nişanın var.
Ben onu hepten unuttum ama şu elime bu merhem falan bulamazsam mor gözlü ve kırık elli gelin olacam napsam napsam derken aklıma Semih geldi hemen kapısını çaldım gir sesinden sonra içeri girdim bir adama siyah pijama takımı bu kadar yakışamaz ya ben bunla mı evleniyorum yesss beee
"Semih elim acıyor birsey yapabilir misin?" "Kızım sen niye duvara yumruk atıyon ki zaten şu olayı anlat bakayım bana." Herşeyi anlattım Semih'in yüzü bir anda kasıldı beni öldürecek diye ödüm kopmuyor değil yani ben sözümü bitirince gözüm dolmaya başladı Semih yanıma gelip elimi açtı o sırada yanlışlıkla elime değdi ve benim gözümden yaşlar süzülmeye başladı Semih bana sarıldı yine ve yine bende karşılık verdim elim acıyınca geri çekilip "Semih elim çok yanıyor." Ağlamaya devam ediyordum."Dur tamam ağlama seni doktora götüreceğim ama ilk önce üstünü değiştir ama değiştiremezsen yardım eder- ettiririm." "Yok ben değiştiririm."
Kızım yardım ederim diyecekti yaaaa
Evet, neyse şu üstüme birşeyler giyeyim.
Ben hazırım da Semih'in giydiği takım halis mii??
"Hadi süzmen bittiyse gidelim." Aa ben bunu süzdüm dimi ah salak ben vah salak ben. "Ne alaka, neyse tamam hadi gidelim." Arabada ses çıkmıyordu ama ben elimi ufalayıp duruyordum bir eliyle oda elimi ufalamaya başladı ilk defa elimi tuttuu.
Ayy çok güzel bir hiss peki elindeki damarlarr ölünür hocaaaa ölünür
Lan sen ne ara bu kadar aşık oldun.
Sus gamze var damar var daha ne istiyon yaa aa doğru ben satın alındım ve o beni sevmiyor olabilir.
3. Bölüm yada 4. Bölüm seneye gelebilir sjhjsj bu espiriyi yapmadan geçemezdim sorry neyse hadi 3.bölümee❤❤
476 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
FantastikHadi kızım bize kahve yap Kızım mı o bana kızım mı dedi babam ilk defa bana kızım dedi...