28🥖

20 6 18
                                    

selamlar! bayadir giris yapmıyorum salcalarim 🔥🧚‍♀️

lütfen okuyanlar yorum yapsin hepsini okuyorum..

ilk bölümde fotoğrafta değişiklik olmuştur, lütfen bakıp gelin.

Melih'in anlattıklarını hatcow yazdi👁👄👁

zaman algısını siktim öldü

sizi seviyorum<3

---

Kuzey'den😦

Melodi ve Pınar alış veriş için AVM'ye gitmişlerdi. Melih abi ve ben, sahilde konuşuyorduk. (R: sahil candır)

"Melodi benden daha ağır bir geçmiş yaşadı; bakma bizim kızın böyle güçlü durduğuna, çok güçsüz biri aslında. Melodi duygularını çok uzun bir süre bekletebiliyor. Annem ve babam, her zaman tüm ailenin aksine erkek çocuklarına değer vermişti. benide döverler yada bağırırlar ama Melodiye piskolojik açıdan daha çok yüklendiler. 7 yaşındayken, 20 yaşındaki biri gibi davranmamız gerekiyordu. Ben evlenince Melodi'nin bizde kalması için onları ikna etik ne kadar istemeselerde. Melodi o evden ayrıldıktan sonra duygularını daha fazla tutamadı sürekli krizler falan geçirdi. nerdeyse 1 ay kadar süre hastanede kaldı, serumlar verildi, psikologlar görüştü ve hala ayda 1 hastaneye gidiyor serum yemek için yoksa yine kriz geçirir. onu böyle sahte gülüşler ile görmek beni o dayaklardan daha beter ediyor çünkü küçükken tek destekcim oydu. geceleri ağlarken görmek hele başka acı. Annemler genelde Kore'de yada Amerika'da oluyor o zamanlar, sadece diğer eve gidiyor onun dışında sürekli bizde kalıyor. " bir süre nefeslendi.

"Ha bide haberin olsun şaşırma, Melodi geceleri ağlarken tırnakları ile kolarını boğazını çiziyor müdale etme, edersen daha kötü oluyor. sadece izle, daha ileri gitmeye kalkarsa müdahale et çünkü intihara meyilli biri tam 5 kere intihar etmeye kalktı. " (R: tanıdık geldi)

bu anlattıklarına inanamıyordum.. sanki bir kurguymuş gibi geliyor olanlar. donup kalmıştım. ne konuşabiliyor, ne tepki verebiliyordum.

"bu.. bu olanlar... ah sizin.. başınıza neler geldi böyle..? "

"ama Melodi seninleyken gerçekten mutlu Kuzey, sen onu mutlu ediyorsun ve ona iyi geliyorsun. " yarım ağız burukça gülümseyip başımı salladım. "o da bana iyi geliyor... "

telefonunu çıkardı ve bir fotoğrafı açtı.

Onu böyle görünce içim acıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Onu böyle görünce içim acıyordu. gözlerim dolmuştu.

"hey, ağlama"

2 saat sonra 🥰🧚‍♀️

"HANİ HIYAR SEVİYODUN KUZEY? "

"AŞKIM BAK DİNLE BEN-"

"SUS! "

Beni Bi' Dinlesene!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin