1-SAVURULAN TEKME

6 1 0
                                    


Medya=Açelya

Merhaba arkadaşlar. Bu benim yazdığım 5. kitap. Şöyle söylemeliyim ki diğerlerini yazarken çok bir beklentim yoktu fakat bu kitabım için efsane bir kurgum var. Bu kitabıma en ez kendim kadar güveniyorum. İyi okumalar dilerim. Hikayede bir kopukluk sezerseniz bunu yorumlara bahsetmekten ya da bana özel olarak yazmaktan çekinmeyin. Hepinizi ilgiyle dinleyeceğimden emin olabilirsiniz. O zaman başlayalım.

Başlama tarihim=14•11•23

Bölüm Şarkısı=ATEŞE DÜŞTÜM

"SAVURULAN TEKME"

———————————————————————————————————————————

"Beni sev, beni sev,
Beni sev,
Yoluna yoluna,
Delirdim uğruna,
Delirdim uğruna."

Elime aldığım kıyafetlerle bir yandan da şarkının son sözlerini mırıldanıyordum. Elimdeki kıyafetlerimi yatağıma bıraktığımda şarkı da bitip yerine ezbere bildiğim başka bir şarkı başlamıştı. Telefonumdan şarkıyı durdurdum. Telefonumu tekrar yatağın üzerine bırakıp camdan duvarımı perdeyle kapattım.

Bu gün her günkü gibi yine fazla enerjiktim. Enerjik ve çocuksu olmayı seviyordum. Ben tam bir Açelyaydım. Narin, çocuksu, temiz ve kıpır kıpır. Diğer ismimin aksine asil, soğuk, olgun değildim. En azından öyle düşünüyordum.

Düşüncelerimden arınıp ellerimi üzerimdeki bornozun ipine getirdim. Çözdüğümde kollarımdan attım. Marka olan toz pembe iç çamaşırımı altıma geçirdim. Ellerimi çift kişilik yatağımın üzerindeki yaz mevsimine uygun olan takımıma attım. Cumartesi günlerini çok seviyordum.

Saat ikindiye gelirken sevgilim Onur ile buluşmamıza daha iki saat vardı. Ama şimdiden hazırlanmak içimdeki heyecan yüzündendi. Diğer heyecanlandığım konu ise okulların bir hafta sonra açılacak olmasıydı. Bu sene lise son sınıfa geçmiştim ve okuduğum kolejde sadece tek bir tane gerçek arkadaşım vardı. İsmi Hazal.

Diğer herkes çok sahte ve samimiyetsizdi. Ama Hazal 3 senedir hayatımdaydı ve çok yakındık. Tatilin başından beri sürekli telefon ile konuşsak da o tatil için İstanbul'a gitmişti. Ne kadar bana da gelmem için ısrar etse de Onur'u İzmir'de tek bırakmak istememiştim. Sadece telefonla konuşmuştuk ve çok özlemiştim.

Üzerime geçirdiğim yaz sezonuna uygun kıyafetlerle güzel görünüyordum. Askılımın ve şortumun yanındaki ipleri biraz sıkıp bağladım. Açık ve özgür giyinmeyi seviyordum.

Giyindikten sonra gardrobumun alt çekmecesinden bir tane topuk çorap çıkarıp giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra gardrobumun alt çekmecesinden bir tane topuk çorap çıkarıp giydim. Dolabımın alt rafına dizili ayakkabılarımdan da bir tanesini aldım. Yatağıma oturup ayakkabılarımı giydim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son An +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin