~Ben Lee Minho Jisung'a deli gibi aşık olan Lee Minho~

63 6 11
                                    

________________________________________________________________________________

Merhaba ben Jisung,11.sınıfa gidiyorum.Bu sabah yine alarmın mükemmel sesiyle uyanmıştım.Kalkıp hazırlandım,aşağı indiğimde annem ve babam kahvaltı yapıyordu.

"Günaydın saygı değer aile bireyleri"demiştim gülerek.

"Yine geç kaldın gerizekalı."demişti babam.

"Benim oğluma gerizekalı deme"demişti annem.

"Neyse kavga etmeyin ben gidiyorum"diyip biraz atıştırıp,kulaklığımı takıp okula doğru yürümeye başladım.Okul yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum.

Biraz hayatımdan bahsediyim size,genelde dışlanan biriyim.Neden mi?Çünkü okul çıkışı bir kafede çalışıyorum.Ancak sorun şu ki,isteyerek çalışıyorum çünkü aileme yük olmak istemiyorum.

Annem ve babam her ne kadar işi bırakmamı istesede bırakmadım.İnsanları da anlamıyorum,sizene çalışıyorsam ya sizene.Zaten bu liseye ilk başladığımdan beri her yaptığım insanlara batıyordu ve beni zorbalıyorlardı.

Bir kaç kişi hariç,arkadaşlarım ve Minho diye bir çocuk ve arkadaşları.Minho okulda çok popüler biri ve açıkçası çokta zengin.Herkes o çocuğa aşık bok var sanki,ama ben jeongine aşığım benim arkadaşım ama ne yapabilirim.

Çok tatlı biri,benden bir yaş küçük ve biliyormusunuz bir keresinde bana zorbalık yapanlara karşı gelmişti.Sonrasında ikimizde dayak yedik o ayrı konu.

Okula geldiğimi fark ettiğimde sınıfa doğru yürüdüm.Birden bire arkamdan biri belime atlamıştı,arkamı dönüp baktığımda jeongin olduğunu gördüm arkasında da Felix vardı.

"GÜNAYDIN JİSUNG HYUNGG"diye bağırdı jeongin,çok tatlıydı.

"Günaydın Jis"demişti Felix morali bozuk duruyordu.

"Hey lix ne oldu?"

"Sonra konuşsak şuan modumda değilim"

"Tabiki olur"zil çalmıştı,jeongin ve Felix gitmişti.Bende lavobaya gidiceğimi söylemiştim.Lavobaya geldiğimde biri saçımdan tutup çekince kafan arkaya doğru gitmişti.

"NAPIYORSUN OTİSTİK" diye bağırmıştım.

"Ama ayıp oluyo Jis,sadece biraz dövücem"ahh yine mi?Siz şuan kim olduğunu merak ediyorsunuzdur.9.sınıftan beri zorbam olan Taehyundu.

"Burak beni Taehyun"Taehyun sahteden dudağını büzüp.

"Hadi ama Jis böyle hiç eğlenceli olmuyor"diyip suratıma bir yumruk atmıştı.
Sonra tuvalete başka birisi gelmişti.

"SİKERİM SENIN EĞLENCENI ORUSPU ÇOCUĞU,SEN KİMSİNDE JISUNG'A VURUYORSUN"Taehyun'u dövmeye başlamıştı,yüzüne dikkatli baktığımda Minho olduğunu anlamıştım.

Aradan 5-6 dakika geçmişti Minho hâlâ Taehyun'u dövüyordu,durdurmaya çalıştım ama olmuyordu.

"Minho ne olur dur, lütfen.." Minho dönüp bana bakmıştı ve sinirlice iç çekmişti.

Minho'dan

Jisung'a dönüp baktığımda gözlerinin dolduğunu fark etmiştim.Ahh onun gözünün önünde bu kadar ileri gitmeliyim.

"Ah,özür dilerim miniğim.Bir an sinirlendim"demiştim sakinleşerek.Jisung'un o güzel gözlerini görünce zaten sakinleşmeye çalışmama bile gerek yoktu.

Evet ben Lee Minho,9.sınıfta Jisung'u ilk gördüğümde ona aşık oldum.İlk başta bende inanmak istemedim ama her teneffüs onu izledim, hergün onu düşündüm,her ay gördüğümde ona ay çok güzel demek istedim.

Ve ben Lee Minho Jisung'a deli gibi aşık olan Lee Minho.....
________________________________________________________________________________

Selamm,umarım beğenirsiniz.Sizce nasıl olmuş?Bunu bir tt povundan aldım.Oy ve yorum yaparsanız sevinirim.

Gurur Benim Neyime?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin