Ucundan bi şu kadarcık 🤏🏻 smut var.
Kızları kovan hyunjindi, fakat benim eve gitmem lazımdı.
Çünkü kurdum kızgınlığa giriyordu.
Seungminin verdiği kazağı alıp yatağa uzandığımda omegam kazağa sürtünmem için bana komut veriyordu ve daha fazla dayanamayıp sürtünmeye başlamıştım.
Kazağa her sürtündüğümde terleyip-kaşınsamda kazak bana gayet iyi geliyordu.
Kulaklarım saga sola hareket ediyor, cillerim koyulaşıyor ve gözlerim sulanıp parlıyordu.
Bir kaç dakika sonra kapıdan Minho, ardindanda elindeki poşetle hyunjin girmişti. Minho bana bakıp çıkmıştı fakat hyunjin hala burdaydı.
Odaya yayılan vanilya kokusu ile kazağa dahada sürtündüğümde Hyunjin yanıma gelip kazağı elimden almıştı.
Şuan benle değilde omegamla konuşuyor gibiydi.
"Alfan burda, omega. Sakinleş biraz"
Yatağa oturduğunda sırtını yataktaki demirlere yaslayıp beni kucağına çekmişti.
Esorfmanımı çıkararak sadece boxer ile kalmamı sağlamıştı. Her ne kqdar utansamda bundan başka çarem yoktu.
Kucağında otururken bir yandanda kafamı boynuna yaslayarak saldığı feromonlarla omegamı rahatlatmaya çalışıyordum.
Kollarımı boynuna dolayıp ona bakmıştım.
"Hyunjin-ah"
"Hm?"
"Öp beni"
"Ne? Felix kızgınlıktasın ve.. arkadaşız?"
"Omegam için Hyunjin, söz veriyorum daha fazlasını istemeyeceğim"
"Sadece omegan için"
"Evet. Sadece omegam için.."
Dudaklarını dudaklarıma bastırınca nefesim kesilmişti. O ise alışmam için biraz bekledikten sonra dili ile dudaklarımı aralamam için hamle yapmıştı.
Dudaklarımı araladığım gibi agzımın içine giren dile, emerek karşılık vermiştim.
Dudaklarımdan vazgeçip boynuma yöneldiğinde elimi saçlarının arasından geçirip boynuma daha çok bastırmıştım.
Özellikle mühür yerimi es geçerek hafif hafif kızarıklar bırakıyordu. Yatağın demirlerinden faydalanarak sürtünmeye başladım.
Alfası, omegama hırıltıları ile karşılık verirken, omegam ise zevkle hafif ağlama sesleri çıkarıyordu. Hyunjinin salgıladığı feromonlar sayesinde omegam kendini biraz daha yatıştırmıştı.
Ben kucağında ileri-geri sürtünürken tekrar dudaklarıma gelmişti ve minik buseler kondurup kucagindayken ayağa kalkmıştı.
Minho evde yoktu, banyoya doğru ilerleyip beni duşakabindeki soguk fayansa otutturduğunda üzerimi soymaya başlamıştı.
Az önce dudaklarımız birbirlerini parçalasada şuan yüzüne bakmaya utanıyordum. Eli ile hafifçe kafamı cevirdiğinde gözlerine bakmıştım.
"Utanma, kızgınlığın için yardım ediyorum. Tamam mı?"
Kafamı salladığımda, çıplak olduğumu farketmiştim. Eli ile ilk başta penisimi okşayıp, kavramıştı.
Tuttuğu eliyle penisimi çekiştirirken kafamı duvara yaslayıp inliyordum. Elini testisime götürüp hafifçe bastırmıştı. Sonra tekrar penisimi çekiştirmeye devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
False Alpha | hyunlix omegaverse
Random"Hyunjin. Hwang Bang Hyunjin." Üvey abisinin zoruyla alfalarla tanışan Lix, gittiği binadaki yanlış numaraya giderek gerçek alfasıyla tanışır Ana ship(ler); HyunLix & MinChan