"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 31.𝓭𝓮𝓸
Pokuca na vrata i nakon nekoliko sekundi ih otvori devojka crne kose i plavih očiju koje su ličile na Cameronove.Pretpostavljam da je to bila Jennifer.
Cameron:"Jenny?"
Ona je odmah skočila kod njega u zagrljaj.
Jennifer:"Uzelela sam te se, bato."
Ona ga zove 'bato', to je preslatko. Odvoji se od njega i pogleda u mene.
Jennifer:"A ovo je?"
Ja:"Ja sam Aurora, Cameronova devojka."
Pružim joj ruku da se pozdravimo i ona je rado prihvati, dok me je Cameron gledao sa osmehom na licu, jer sam se prvi put sama predstavila kao njegova devojka.
Jennifer:"Nadam se da nisi kao njegove bivše..."
Tu je stala i imala čudan izraz lica.
Cameron:"Nije, veruj mi. Ona je drugačija i baš zbog toga je posebna."
Gledao je u mene, a onda me obgrlio rukom oko vrata i poljubio u čelo, a Jenny se nasmejala.
Jennifer:"Nego ne stojite na vratima."
Pomerila se kako bismo ušli unutra, sto i uradimo.
Cameron:"Nego, gde je tata? Želim da pričam sa njim."
Jennifer:"Tušira se. Izaći će brzo."
On klimne glavom, ali primetim da cupka nogom o pod, što znaci da je nervozan. Uhvatim ga za ruku i on me pogleda. Nasmejem mu se i on se smiri.
Odjednom se začuju vrata i ispred nas se pojavi stariji čovek odnosno Cameronov otac, pretpostavljam.
Gospodin Gonzales:"Sine?"
Cameron ga je samo pogledao.
Cameron:"Moramo da pričamo. O meni i mami."
Cameron Gonzales
On:"Sine?"
Kada sam začuo da me je pozvao samo sam ga pogledao.
Ja:"Moramo da pričamo. O meni i mami."
Tata:"Zašto je ona tu? Ko je ona uopšte?"
Upita kada je video Auroru, zbog čega se Izvinila i krenula ka izlazu, ali je ja uhvatim za ruku za ruku.
Ja:"Ona može da ostane. Ionako zna šta si uradio mami."
On se namršti, a Jenny je bila zbunjena.
Tata:"Ona nije deo naše porodice."
Ja:"Za mene jeste!"
Držao sam je za ruku i nisam je puštao.
Ja:"A sada, šta se dogodilo sa mojom majkom?"
Upitam ga za početak smireno.
Tata:"Pa znaš da nas ostavila."
Ja:"Tata, ne pravi se glup! Mislim na svoju biološku majku."
Tada se on namršti kao i Jenny.
Tata:"Znači rekla ti je. Umrla je na porođaju i ja sam kao otac trebao da preuzmem tu odgovornost da te podignem."
Ja:"Da, a mamu si mučio i na kraju silovao..."
Tada sam stao, jer sam osetio da mi je Aurora stisnula ruku. Tema je zabolela.
Ja:"I tako je ostala trudna sa Jennifer."
Jennifer:"Tata? Je l' to tačno?"
On nije odgovarao ništa i time ne davao potvrdan odgovor.
Tata:"Ne ponosim se time, ali ona me nije volela."
Aurora:"To vam je razlog? Nije vas volela? Možda zato što je morala na silu da se uda za Vas i da trpi Vaše gluposti. Ali ne možete zbog toga pasti toliko nisko da uradite tako nešto. Da silujete ženu.... Nije ni čudo sto je otišla od Vas sa drugim. Spasila se jednog čudovišta."
Tada se i ona umešala, što me ne začudilo, ali se u glasu čulo da podrhtava.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Naši pogledi"
RomanceOna je devojka koja iza svog osmeha krije okrutnu prošlost od koje želi da pobegne. Devojka koja nikada nije osetila ljubav na bilo koji način i devojka koja nije ni slutila da će jedan njegov pogled to skroz promeniti.Da li će joj prošlost dozvolit...