"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 34.𝓭𝓮𝓸
Imala sam još pola sata. Krenem ka avionu kako bih ostavila kofer, ali tada...
Cameron:"Aurora!"
Zastanem kada začujem svoje ime i njegov glas.
Cameron:"Ne možeš otići..."
Ja:"Kao što vidiš mogu."
Kazem na ivici suza.
Cameron:"Ne. Molim te, Aurora."
Ja:"Nisam želela da dodje do ovoga, ali žao mi je. Zapravo te nisam volela... Sve je to bila igra za mene..."
Cameron:"Ne verujem ti. Pogledaj me u oči i reci da me ne voliš!"
Tada sam ga pogledala direktno u oči i teškog srca ponovila.
Ja:"Ne volim te."
Dok sam izgovarala ove reči u grlu me je sve stezalo, dok se duša kidala u meni.
Cameron:"Ali ja tebe volim, Aurora."
Ja:"Onda nemoj da me voliš, Camerone!"
Viknem na njega, dok mi je jedna suza skliznula niz obraz.
Cameron:"Ne mogu da te ne volim! Jednostavno ne mogu Aurora... Gde god pogledam ti si tu. U mislima si samo ti. Ovde si samo ti."
Uz zadnju rečenicu pokaže rukom na srce.
Ja:"Žao mi je. Zaista."
Ja:"Zbogom, Camerone."
Okrenem se i krenem ka avionu, ali me njegov glas zaustavi.
Cameron:"Ako udjes u taj avion, nas dvoje smo gotovi zauvek."
Sklopim oči i pustim suze koje su se skupljale u očima i samo nastavim ka avionu, a onda ga začujem opet, ali se nisam osvrtala nazad.
Cameron:"Aurora!"
Krenem bržim koracima ka avionu samo kako bih otišla što pre.
Cameron Gonzales
Udjem u kuću zalupivsi vratima i od tolikog besa počnem sve da rušim i bacam po dnevnoj sobi.
Jennifer:"Camerone smiri se!"
Ja:"Kako jebeno da se smirim? Ona je bila jedina devojka koju sam zaista voleo. Bio sam spreman da uradim sve za nju. Sve! I ona je otišla."
Sednem na pod kraj kreveta i stavim glavu u šake.
Ja:"Ja sam kriv... Da nisam pokušavao ništa ona se ne bi osećala tako i ne bi otišla"
Odem do sobe i kada zatvorim vrata iste, odmah mi se ona javi u mislima.
Ne mogu da ostanem ovde! Jednostavno ne mogu biti ovde gde sam s njom imao i dobre i loše trenutke.
Vratiću se nazad. Ionako moram da objasnim Helen i Oliveru sve.
Izvadim kofer i spakujem sve stvari.
[•••]
Ja:"Jenny ja idem sutra uveče. Ako želiš ostani ovde, ali ja idem."
Jennifer:"Camerone, ona nije jedina devojka na svetu."
Cameron:"Za mene Jeste. I ne želim više oko toga da raspravljam, Jennifer. Ionako si i ti kriva što je ona otišla. Odmah si napala da mi uništava život. Šta tebe briga šta ja radim sa svojim životom? Volim je, a ona se osećala loše i mislila je da je bolje po mene da ode."
Kažem i ona samo podigne ruke u znak odbrane i krene ka sobi.
Jennifer:"Nisam ni trebala da te probudim i da ti kažem da odlazi."
Kaže više za sebe, ali se opet čula.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Naši pogledi"
RomanceOna je devojka koja iza svog osmeha krije okrutnu prošlost od koje želi da pobegne. Devojka koja nikada nije osetila ljubav na bilo koji način i devojka koja nije ni slutila da će jedan njegov pogled to skroz promeniti.Da li će joj prošlost dozvolit...