1

8.1K 121 20
                                    

Yağmurlu havada koşar adımlarla yürürken aynı zamanda çantamdan evimin anahtarlarını arıyordum. Evime vardığımda anahtarı çıkararak soğuk evime adımlarımı atdım. O kadar soğuktu ki dışarıda buz gibi olan burun uçum hala ısınmamıştı.

Botlarımı buz tutan ayaklarımdan çıkararak montumuda askılığa astım. Çantamıda asarak oturma odasına geçtim. Buz gibi olan evde resmen donacaktım. Şömineye yaklaşarak yakmaya çalıştım ama yanmadı. Acaba yine mi? Mutfağa giderek ocağı açtım ama oda yanmıyordu. Galiba ev sahibi doğal gazı kesmişti. Telefonumu alarak ev sahibini aradım. 3ncü çalışında açmıştı.

-merhaba engin bey.

-merhaba nesrin hanım doğal gaz için aramışsınız diye umuyorum.

-evet engin bey acaba aça bilirmisiniz doğal gazı söz 1haftaya size borcum kalmayacak.

-bakın nesrin hanım bu sözler çok verildi yapıldı ama çok geç yapıldı. Buna pek inanasım gelmiyor.

-söz veriyorum 1haftaya size olan borcumu ödeyeceğim engin bey.

-tamam nesrin hanım ama sadece 1hafta.

Telefonu kapatarak gazı açmasını beklerken odama çıkarak zorda olsa üzerimi değiştirdim. Aşağıya indiğimde ateşi açarak artık açtığını anladım. Önce kahve mekinesini çalıştırdım ve şomineyi yakmak için oturma odasına geçtim. Şömineyi yakarak kahvemi yaptım. Ev yavaş yavaş ısınmaya başladığında bendeki buzlarda eriyordu.

Artık iş bulmalıydım. Bu gün gittiğim iş yeri boyum için beni işe almamıştı. Ahh şu kahr olası boy'un ne alakası vardı ki? Telefonum çaldığında arjinin aradığını gördüm. Açarak kulağıma götürdüm ve o zengin gülücüklü sesini duydum.

-naber bebeğim?

-nasıl olayım arjin aynı iş arıyorum.

-hala bulamadın mı?

-hayır hala bulamadım. Eve geldiğimde ev sahibi doğal gazı kapatmış buldum.

-ben senin için birşeyler düşündüm eğer yarın müsaitsen buluşup konuşalım olur mu?

-olur arjin müsaitim.

-tamam görüşürüz aşkım.

Telefonu kapatarak onun bana iş bulmasını diledim. Umarım bulurdu. Böyle giderse sokakta kalacaktım. Kahvemi bitirerek mutfağa bıraktım. Odam soğuk olduğu için oturma odasında uyuyordum. Yatak odamdada kaloriför var ama ışık faturası için kullanmıyorum. Işıkları bile açmıyorum öyle. Bedenimin yorgunluğuyla başımı yastığıma koyarak gözlerimi kapatdım zifri karanlığa.


~

His etdiğim soğuklukla açtım gözlerimi. Sehbanın üzerinden telefonumu alarak şarjdan çıkardım. Saat 9:45 olduğunda yavaşca yerimden doğruldum. Ellerimi açarak gernindiğimde yerimden kalktım. Gece yarısı kapatdığım şömine yüzünden ev baya soğumuştu. Banyoya ilerleyerek ılık bir duş aldım. Dişlerimi fırçalayarak geri odama döndüm. Bugün her ihtimal bir iki iş bakıp ve arjinle görüşecektim.

Dolabımı açarak beyaz kazağımı altıma bej renglerinde pantolon aldım. Üzerime geçirdiğimde saçlarımı yukarıdan at kuyruğu yaptım. Aşağı inerek dolaptan çıkardıklarımı tost ekmeğinin içine yerleştirerek çayda hazırladım kendime. Masaya oturarak yediğimde arjine mesaj atdım.

ARKADAŞIMIN BABASI (18+)Where stories live. Discover now